„10-dňovka“ LIVE: Klientovi sa nápad nepozdával. Čo teraz?

Dnes pokračujeme v poradí už 3. časťou v rámci „reality show“ 10-dňovej agentúry, ktorú organizuje reklamná agentúra TRIAD Advertising. V nej 5 vybraných účastníkov pracujú na reálnom zadaní, pre reálneho klienta. Tento rok ním je značka Chivas Regal. Po úvodom briefe a brainstormingu, čakala päticu mladých marketérov skúška ohňom, a síce prezentácia pred klientom. Avšak, nedopadlo to úplne podľa predstáv.

Namiesto riešení doniesla 10-dňová agentúra dve rozpracované idey, ktoré klientovi ukázala. Vyskúšali si, aké je to naozaj makať v reklamnej agentúre do poslednej chvíle, pretože ešte v aute cestou ku klientovi pripravovali prezentáciu. Mali pocit, že nestíhali – to je však v reklamných agentúrach často bežná prax, kedže čas je naozaj cenná veličina a nikdy ho nie je prebytok.

 

Zdroj: TRIAD

 

Účastníci boli pochopiteľne veľmi vystresovaní, báli sa reakcie a po review prišlo vyčerpanie a únava. Ako to dopadlo a čo povedal klient na nápady uvidíte vo videu. Stopercentná spokojnosť to teda nebola. 10-dňová agentúra musí makať „odznova“ na briefe, ktorý na prvom stretnutí nepochopili úplne. Veríme, že sú už na dobrej ceste.

 

 

V ďalšom videu bude to ako pracujú na novom nápade, vylaďujú prezentáciu a všetko pripravujú na Livestream, ktorý bude 18. 9. o 14:00 na Facebook page agentúry TRIAD.

 

Ak ste zmeškali náhodou predošlé 2 častí, nájdete ich na tomto linku. Vidíme sa už čoskoro!

 

 

Zdroj: TRIAD

 

Total
34
Shares

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*
*