leo_cover
zdroj: Wolf of Wall Street

19 trefných GIF-iek, ktoré pochopia len dizajnéri

Určite poznáte ten pocit, kedy vám váš klient – „expert“ na dizajn, pošle namiesto obrovskej pochvaly za vašu prebdenú noc nad jeho zadaním, len ďalší „balík“ zmien, ktoré by chcel ešte zapracovať, lebo mu tam čosi nepasovalo. Práca grafického dizajnéra môže byť miestami naozaj vyčerpávajúca, hlavne po psychickej stránke.

Avšak, na všetko sa dá pozrieť aj z tej vtipnej stránky, a preto sme si pre vás pripravili niekoľko animovaných obrázkov, ktoré vystihujú najčastejšie „situácie“, do ktorých sa grafickí dizajnéri spolu s klientom dostávajú.

1. Keď ti klient pošle low-res JPEG vo Worde.

 Zdroj: creativemarket

 

2. Keď ťa niekto opýta, či nechceš pracovať za „referenciu“.

Zdroj: creativemarket

 

3. Keď sa klientovi nepáči font, ktorý si vybral.

Zdroj: creativemarket

 

4. Keď sa tvoja práca objaví medzi populárnymi na Dribble.

  Zdroj: creativemarket

 

5. Keď konečne dostaneš zaplatené po „nekonečnom“ projekte.

 Zdroj: creativemarket

 

6. Keď zbadáš na nete „epic“ hand-letter font.

 Zdroj: creativemarket

 

7. Keď si uvedomíš, že sa blíži deadline projektu.

 Zdroj: creativemarket

 

8. Keď ti klient pošle ďalší „balík“ zmien.

 Zdroj: creativemarket

 

9. Keď zbadáš, že niekto si „verejne“ dovolil použiť Comic Sans alebo Papyrus.

 Zdroj: creativemarket

 

10. Keď si konečne po celom dni hľadania našiel ten správny font.

 Zdroj: creativemarket

 

11. Keď získaš parádneho klienta, ktorý ti ešte aj platí načas.

 Zdroj: creativemarket

 

12. Keď dostaneš vizitku s otrasným dizajnom.

 Zdroj: creativemarket

 

13. Keď sa máš stretnúť s novým klientom osobne.

 Zdroj: creativemarket

 

14. Keď sa ťa klient opýta, či sa nechceš postarať aj o ich „content“.

 Zdroj: creativemarket

 

15. Keď je celá tvoja komunita „namäkko“ z rebrandingu Poštovej banky.

 Zdroj: creativemarket

 

16. Keď si tvoj klient myslí, že si nebudeš nič účtovať za extra zmeny, ktoré od teba chcel.

 Zdroj: creativemarket

 

17. Keď zbadáš jeden z tvojich obľúbených fontov, pri prezeraní Awwwards.

 Zdroj: creativemarket

 

18. Keď vám klient oznámi, že si nakoniec vybral niekoho iného.

Zdroj: creativemarket

 

19. A na záver – keď ti klient napíše, že lepší dizajn ešte nevidel.

Zdroj: creativemarket
 
Zdroj: creativemarket