7 dôkazov, že outdoorové reklamy nie sú mŕtve

7 dôkazov, že outdoorové reklamy nie sú mŕtve

Pútavé, prepracované a často zábavné prevedenia outdoorovej reklamy z celého sveta, ktroré dokážu skutočne zaujať. Ako bonus pridávame aj pekný príklad od nás zo Slovenska.

Keď sa niečo podarí a žije to vo fyzickom svete, presne ako printová outdoorová reklama, je v tom pre tvorcov niečo magické. Takáto práca je aktuálna, často pudová a okamžite relevantná – inými slovami reálna. Taká by reklama mala byť. Predstavujeme ti niekoľko zaujímavých prevedení outdoorovej reklamy z celého sveta.

Reebok – Are You Fast Enough?

Agentúra: Animal, Stockholm

Outdoorová reklama od Reebok vybavená vstavanou rýchlostnou kamerou, ktorá merala rýchlosť okoloidúcich. Každý, kto okolo išiel rýchlejšie ako 17 kilometrov za hodinu odomkol úplne nový pár topánok ZPump 2.0.

Zdroj: Animal

IKEA – 25 Square Meters

Agentúra: POL, Oslo

Nakupujúci v nórskej pobočke Ikea boli konfrontovaní náročnými podmienkami na život v Sýrii. Vedľa typických showroomov  postavila Ikea repliku reálneho sýrskeho domu o veľkosti 25 metrov štvorcových. Cenovky na nábytku žiadali o príspevok na Červený kríž.

Zdroj: POL

MS – This Bike Has Multiple Sclerosis

Agentúra: Grey, Austrália

Na zvýšenie povedomia o tejto chorobe prišla agentúra s brilantným spôsobom ako podporiť tento dobročinný cieľ. Vytvorili bicykel, ktorý dal ľuďom pocítiť na vlastnej koži symptómy choroby.

Kolcraft – The Contours Baby Stroller Test-Ride

Agentúra: FCB, Chicago

Rodičia často nevedia, aký kočiar kúpiť, pretože si ich logicky nemôžu pred tým vyskúšať doslova na sebe. Riešenie sa našlo. Kolcraft prišiel s dospeláckou verziou kočiara a pozývali rodičov na testovaciu jazdu.

Burger King – Scariest BK

Agentúra: David, Miami

Uplynulý Halloween Burger King obliekol svoju prevádzku v New Yorku do ducha značky McDonald. Čo viac dodať.

McDonald´s – The Directional Billboard

Agentúra: TBWA, Paríž

McDonald využil Burger King s touto brilantnou outdoorovou kampaňou vo Francúzsku. Malý billboard uvádzal, že najbližší McDonald je len 5 km vzdialený, no vedľa toho monštruózny billboard uvádzal, že najbližší BK je odtiaľ až 258 km – pričom vtipne pridali aj navigáciu.

Yeme – Načerpajte energiu

Agentúra: Pekne a dobre (Martin Bajaník)

Popri svetových spomenieme aj jednu našu slovenskú, ktorá sa nám v redakcii zapáčila. Nie je nijak kontroverzná, no je jednoducho naozaj pekným kúskom outdoorovej reklamy.

Zdroj: Pekne a dobre
Zdroj: Pekne a dobre
Zdroj: adweek, FB Pekne a dobre

Pridať komentár