8 marketingových omylov zo Slovenska, na ktorých sa určite schuti zasmeješ

8 marketingových omylov zo Slovenska, na ktorých sa určite schuti zasmeješ

Nie všetko je v marketingu alebo reklame o dokonalých kampaniach, na ktorých pracujú špecialisti. Aj na Slovensku môžeš vidieť všeličo. My sme pre teba vybrali 8  marketingových omylov, ktoré sa podarili značkám na Slovensku.

#1

Tento veselý spot vyzýva ženy, aby sa rozhodli pre Mdiétu a odštartovali svoj nový a zdravší životný štýl. To, čo v spote uvidíte, je ale pekný bizar. Opäť sa cítime, ako keby sa zastavil čas.

#2

Značka Style.one urobila vo Zvolene tento marketingový počin, za ktorý by sa v roku 2000 nemusela pravdepodobne hanbiť ani jeden predajca oblečenia. V roku 2018 si hovoríme iba „wow“. A o gramatických chybách pri fotke sa baviť ani nemusíme.

#3

Nákupné centrum Bory Mall ešte v minulosti veľmi dobre zabavilo internet svojou bilbordovou kampaňou a tým, ako podľa nich vyzerá na hodinách 10 minút. Veď ako sa hovorí, čas je relatívny pojem, nie?

Zdroj: Martin Kredatus

#4

Určite si nezabudol na fotografiu nespokojného zákazníka, ktorý odfotil dlhý rad pri pokladni v predajni Billa a zverejnil to na ich Facebooku. Na prvý pohľad nevinný príspevok dosloval „rozsekal“ internety. Vaša Billa.

Zdroj: Facebook Billa Slovensko

Viac komentárov si môžeš prečítať TU

#5

Toto je tak trochu česká záležitosť, ale vo veľkej miere zasiahla aj Slovensko. Radi by sme si zaspomínali aj na  „okurku“ z náborového videa fastfoodového reťazca McDonald’s. Tejto témy sa následne chytili aj slovenské značky. Coop Jednota dokonca túto tému priniesla na salaš.

#6

Poštová banka prišla ešte v priebehu minulého roka s kampaňou, v ktorej nenechala Slovákov chladnými. Na Facebooku banka uverejnila príspevok, pod ktorým mali ľudia v komentároch hádať, kto zo známych osobností sa zapojil do výzvy s názvom Týždeň pred výplatou. Vyžiť mali zo sumy 100 eur na týždeň, na čo Slováci reagovali „vzburou“.

#7

Jedným z marketingových neúspechov bola aj kampaň Slovenského národného divadla s názvom „Sledujete oblohu“. Divadlo sa snažilo o vytvorenie nízkonákladovej virálnej hry, pomocou ktorej by SND upriamilo pozornosť verejnosti na divadelný festival Eurokontext. Výsledkom bolo 20 postnutých príspevkov na sociálnych sieťach a minimálna návštevnosť kampaňovej stránky.

#eurokontext2016

A post shared by Lucie Meisner (@lucie.meisner) on

#8

Naša obľúbená kampaň, ktorá vlastne nie je omyl, ale na prvý pohľad tak vyzerá. Ak si ešte nečítal náš článok o chybách v reklame, rýchlo tak urob TU!

Zdroj: Sketcher.sk