stories_cover
zdroj: Instagram/The New Yorker

8 TOP príkladov toho, ako to veľké značky „zabili“ cez Instagram Stories

Instagram Stories su v „laufe“ a nikto nás nepresvedčí o opaku. Ak si ich zatial ešte nevyužil vo svoj prospech, mal by si začať práve dnes. 

Pripravili sme pre teba ukážky toho, ako sa inšpirovať od veľkých značiek a vyťažiť z Instagramu maximum.

 

1. Ponúkaj niečo exkluzívne

Zabijaju1

Zdroj: blog.markgrowth.com

Ľudia môžu mať pocit, akoby bola špeciálna ponuka, ktorú ponúkneš vo svojom story ušitá práve pre nich. Objaví sa to pred ich očami na úvodnej obrazovke a po ukážke napr. nejakej špeciálnej zľavy jednoducho nemôžu odolať.

2. Pozývaj divákov „do zákulisia“

Zabijaju2

Zdroj: blog.markgrowth.com

Toto môže byť práve ten druh obsahu, ktorým by si chcel naplniť svoj Instagram. Môžeš ľuďom ponúknuť krásne fotky a kampane, no keď ich pozveš do zákulisia tvorby, ukážeš im ľudí, čo za tým všetkým stoja, tak si vytvoria oveľa bližší vzťah.

3. Priamo posielaj divákov na svoj web

Zabijaju3

Zdroj: blog.markgrowth.com

Možnosť potiahnuť obrazovku hore a následne byť presmerovaný na daný link je obrovskou výhodou, ktorú využíva väčšina veľkých biznis mien vo svoj prospech. Aj to robí z instagram stories kráľa proti konkurencii.

4. Lákaj ľudí na livestream

Zabijaju4

Zdroj: blog.markgrowth.com

Instagram stories sa dajú výborne využiť aj na „teasovanie“ ľudí, aby prišli na livestream na inej platforme. Môže to byť skvelý spôsob, ako relokovať divácku základňu na inú platformu.

5. Ukazuj svoje produkty/služby v akcii

Zabijaju5

Zdroj: blog.markgrowth.com

Keď ukážeš, čo tvoj najnovší produkt dokáže, vie to ľudí poriadne navnadiť a vyhajpovať k tomu, aby si ho kúpili.

6. Nechaj influencera pridávať príspevky

Zabijaju6

Zdroj: blog.markgrowth.com

Jav, ktorý sa veľmi často objavuje aj u slovenských značiek je veľmi efektívny. Influencer „prevezme“ Instagram účet nejakého brandu a prihovára sa mladým ľuďom, ktorí tento druh komunikácie jednoducho milujú. Výhodou oproti snapchatu je aj to, že môžeš pridávať krátke videá, ktoré ti influencer poslal, takže mu nemusíš dávať svoje prihlasovacie údaje.

7. Spúšťaj odpočítavanie

Zabijaju7

Zdroj: blog.markgrowth.com

Nie je lepší spôsob ako prilákať človeka na nejaký produkt či službu, než mu spustiť „imaginárne hodiny“, na ktorých konci nevie, čo ho čaká. A ak aj vie, stále ho môžeš prekvapiť.

8. Ukazuj záznamy alebo nadpisy rozsiahlejšieho contentu

Zabijaju8

Zdroj: blog.markgrowth.com

Pre značky, ktoré prevádzkujú vlastný blog alebo tvoria rozsiahlejší obsah, môže byť prezentácia zaujímavých titulkov v stories ideálny spôsob na promo a priame presmerovanie divákov na web.

 

Máš nejaké vlastné tipy, ktoré neboli spomenuté? Sem s nimi! :)

Zdroj: blog.markgrowth.com