AdBlog: Ako reklama dráždila kávičkárov a priniesla Slovákom silné posolstvo o holokauste

AdBlog: Ako reklama dráždila kávičkárov a priniesla Slovákom silné posolstvo o holokauste

Je tu opäť nedeľa a prinášame ti už druhý diel nášho seriálu AdBlog, v ktorom raz týždenne ponúkame všetko to, čo ti v reklame ušlo tento týždeň a nemal by si to zmeškať. Udialo sa toho dosť, tak poďme na to.

Veľkou vecou tohto týždňa bola kampaň Prvej stavebnej sporiteľne, ktorá po 25-tich rokoch menila logo. Túto zmenu uviedla printová kampaň z dielne reklamnej agentúry Respect APP, pričom na kreatívnej časti komunikácie pracoval ich šikovný grafik Mykola Kovalenko. Reklama si ľudí pravdepodobne získala skvelou myšlienkou a jednoduchým prevedením. Viac o kampani sa dočítaš TU!

Internety sa tento týždeň trhali aj po novej kampani Popradskej kávy, ktorá si opäť tak trochu posvietila na stereotypy Slovákov pri pití kávy. Video od agentúry Zaraguza si na oficálnej stránke značky získalo skoro 2-tisíc reakcií a skoro 200 komentárov. Viac o kampani sa dočítaš TU!

8. mája sa Instagramom šírili stories, ktoré nesmeli miznúť. Za silnou kampaňou stál denník SME, ktorý Slovákom pripomínal obete holokaustu. Komunikácia od agentúry Istropolitana Ogilvy informovala o tejto skutočnosti najmä mladú generáciu.  Viac o kampani si prečítaj TU!

Na veľmi dôležitú tému sa za hranicami Slovenska zamerala značka Ikea, ktorá pre verejnosť pripravila zaujímavú štúdiu. Na tému šikany použila dve rastliny, z ktorých jednu skupina žiakov týrala a ku druhej sa správala milo. Ako všetko dopadlo sa dozvieš tu alebo v krátkom videu priamo v tomto článku.

Slovensko tento týždeň žilo hokejom nielen na ľadovej ploche, ale aj v reklame. Značka Kaufland vo svojej kampani prezradila, na čo myslia hokejisti, keď plánujú svoje stratégie pred zápasom. Asi ťa sklameme, ale hra to nie je. Viac o kampani si prečítaj TU!

Ak si tento týždeň videl kampaň a páčila sa ti a my sme ju zabudli zahrnúť do článku, napíš nám do komentára!