AdBlog: Všetko to, čo ti v reklame ušlo tento týždeň a nemal by si to zmeškať

AdBlog: Všetko to, čo ti v reklame ušlo tento týždeň a nemal by si to zmeškať

V novom seriáli AdBlog ti prinesieme súhrn toho, čo si v reklame zmeškal za uplynulý týždeň a nemal by si! O výber toho najlepšieho sa každú nedeľu postará tím našej redakcie a naservíruje ti najhorúcejšie veci, ktoré slovenská i zahraničná reklama zažila za posledné dni. Tak sadaj a čítaj!

Vonku je teplo, pivná sezóna začala a tak sa slovenské značky začínajú pomaly predbiehať, kto ukáže svoju novú letnú kampaň. A samozrejme, zaujme poriadnou dávkou kreativity. Novú kampaň tento týždeň predstavila značka Corgoň, ktorá sa v dobe póz, hoaxov a falošných hrdinov vybrala opačným smerom. Žiadne omáčky, dobrý copytext a jasne povedané „Pivo má byť horké!“. Kreatívny koncept vytvorila agentúra Wiktor Leo Burnett.

Zobraziť celú galériu (5)
Zdroj: Wiktor Leo Burnett

Zobraziť celú galériu (5)
Zdroj: Wiktor Leo Burnett

No a tento tretí vizuál sa celkom hodil k udalosti z minulého týždňa, keď šofér naozaj na brzdu nedupol :D Viac čítaj tu.

Zobraziť celú galériu (5)
Zdroj: Wiktor Leo Burnett

Sociálnymi sieťami a médiami tento týždeň otriasla aj kampaň značky Kofola, ktorá spolu s agentúrou Triad Advertising ukázala, že vie, ako sa starať o svoj lovebrand. Vymakaná kampaň s robotom Karolom, ktorý je bot v messengeri na Facebooku a môžete si s ním reálne chatovať, predstavuju nové príchute nápoja. Viac čítaj tu!

Naštvanú kuchárku si vo virálnom videu blížiacich sa Profesia days v Žiline zahrala komička Evelyn. Ako jedna z vystupujúcich na evente hovorí o motivácii a splnených cieľoch. A nie vo všetkých záberoch vyzerá uplne motivovaná. Čítaj viac tu!

Svoje nové kampane predstavili aj mobilní operátori. O2 bombardovalo konkurenciu s ponukou 5GB dát pre všetkých nových aj súčasných zákazníkov. Novinku uviedla kampaňou so starým známym Uškatecom Tónom, ku ktorému pribudla ďalšia postava Leňochod. Kampaň pripravili agentúry Oliver Agency a Triad Advertising.

Konkurenčný Telekom komunikoval so svojou novou tvárou Bekimom, ktorý uviedol na trh nové paušály. Hovorí o prekonávaní bariér a celú kampaň má pod palcom dvorná agentúra značky MUW Saatchi & Saatchi. Vyzerá to tak, že im to spoločne ide veľmi dobre a Bekim za Saganom nezaostáva snáď v ničom.

Ikea si v piatok pripomenula celosvetový deň Star Wars. Značke opäť nechýbal vtip a ľuďom na Facebooku hovorila, že nie je dôležité, ktorej strane fandia. Tento deň mali osláviť podľa seba a napríklad sa obliecť do prišiplášťa Knalla. Skvelé!

Zobraziť celú galériu (5)
Zdroj: Ikea Slovensko

Zbrusu novú kampaň majú aj nanuky Míša, ktoré pred letom predstavili aj nové príchute. Na nich je postavená aj celá komunikácia, v ktorej sa hlavné postavy hádajú :D. Môže to znieť odstrašujúco, ale kampaň je naozaj veselá, farebná a pravdepodobne po jej zhliadnutí dostanete chuť na nanuk rovnako ako my v redakcii. Viac čítaj tu!

A aby sme nezabudli, už čoskoro sa budeme môcť tešiť na úplne novú komunikačnú kampaň značky Terno, o ktorú sa po novom bude starať Made by Vaculik. O tejto novinke reklamná agentúra informovala na svojom Facebooku.

Zobraziť celú galériu (5)
Zdroj: Made by Vaculik