Aj slivovica môže vyzerať luxusne. Redizajn českej značky je toho dôkazom

Aj slivovica môže vyzerať luxusne. Redizajn českej značky je toho dôkazom

Aj slivovica môže vyzerať luxusne. Česká značka ovocných destilátov Žufánek je na trhu od roku 2002. Čo znamená, že jej obal si už žiadal zmenu. O nové dizajn sa postarala dizajnérka Andrea Bora, ktorá je pôvodom z Rumunska.

Značka alkoholických nápojov Žufánek je v Českej republike veľmi obľúbená. Od jej vzniku produkuje ovocné destiláty a brandy a z dizajnu svojich obalov značka neupustila až doteraz. Predtým to boli zvýraznené rôzne druhy ovocia v abstraktnej forme, ktoré boli dominantým prvkom etikety každej fľaše. Taktiež bol výrazným prvkom názov, ktorý bol vytváraný ručne písaným písmom.

Tento vizuál však naďalej neodrážal kvalitu produktu, ktorý sa nachádzal vo fľaši. Keďže Žufánek je číslo jedna v rámci svojej kategórie, čo sa týka Česka, bola nutná zmena etikiet. Nové etikety preto predstavujú modernejšiu a exkluzívnejšiu verziu toho istého produktu. Ilustráciu ovocia nahrádza jednoduchý typografický prvok, označujúci počiatočné písmeno názvu alkoholu.

Etikety ponúkajú spotrebiteľovi viac informácií, ako napríklad anglický preklad nápoja. Redizajn etikiet zahŕňal vývoj štítkov pre nové fľaše s objemom 100 ml, a tiež odlíšenie medzi základnou ovocnou brandy a vyššou radou dubovej brandy.

Zdroj: packagingoftheworld.com