Cieľom bolo dosiahnuť 200 000 videní turistickej stránky visitnorway.no. Agenúra zvolila cestu atraktívneho, lajkovateľného a zdieľateľného contentu, ktorým predstavila krásy Nórska a dala Nórom “reason to go”. Výsledom bolo takmer 750 000 page views v stanovenom termíne. Inšpiruj sa aj ty úspešnou case study.
Veľmi pekne poňatá propagácia krajiny, z ktorej sa dá veľa naučiť. Dva tímy pozostávajúce z novinára a videografa vyšli na niekoľko týždňov cestovať po Nórsku a objavovať jeho zákutia. Výsledkom bola séria článkov objavujúca menej známe a málo propagované zákutia a tipy na destinácie – pre víkendové výlety aj pre dlhšie pobyty.
Cestovateľské insighty, podrobné itineráre a rady od miestnych zaručili atraktívne poňatie článkov. Doplnené krásnou fotodokumentáciou a 360-stupňovými videami, vytvorili zaujímavé čítanie pre milovníkov cestovania, ktoré čitateľa priam vtiahlo do deja. Bonusom boli snapchaty zo zákulisia, príprav a ciest.

Strategickým cieľom bolo priniesť na portál visitnorway.no domácich návštevníkov, ktorí túto stránku predtým považovali za turistického sprievodcu pre cudzincov. Pomocou tipov na výlety a cesty mal projekt tiež zvrátiť klesajúci záujem Nórov o dovolenky doma. Výsledok? Kombináciou autentického contentu doplneného o špičkový foto a video materiál agentúra predčila definovaný cieľ návštevnosti stránky niekoľkonásobne.
Prípadovú štúdiu zverejnil Native Advertising Institute.
Pridať komentár