Alzáka má rád málokto. Alza.sk na tom postavila valentínsku kampaň

Alzáka má rád málokto. Alza.sk na tom postavila valentínsku kampaň

Valentín je jeden z top sviatkov pre všetky odvetvia obchodníkov, a preto je zaujať dobrou kampaňou naozaj dôležité. Na druhej strane: dokáže byť Alzák súčasťou dobrej kampane aspoň raz?

Alzák je taký náš slovenský nezmar. Kritizuje ho slovenská spoločnosť, kritizujú ho samotní zákazníci a dá sa povedať, že ho kritizuje aj taká kapacita reklamy, akou je Michal Pastier. Napriek tomu tu je. Podobne ako pán Pátrovič z talentu, a niektorí ho dokonca majú radi.

Alza to však využila v reklame a odpovedá na otázku, ktorú si kladie každý

Alzák si v kampani kladie otázku: Majú ma radi? Nemajú ma radi? Majú ma radi a tak ďalej. A v  momente, keď si už povieš pravdu, a teda že ho určite nemáš rád, tak Alzák vyblesne odpoveďou. „Majú ma radi. Pretože ja im nesiem valentínske darčeky.

Kým sa zamýšľaš nad tým, ako sa vôbec niečo také mohlo stať a ako si niečo také môže Alzák dovoliť povedať, vstrebal si celý reklamný obsah a Alza ťa už láka na úžasnú valentínsku súťaž. Takže valentínska reklama od Alza.sk má všetko. Ponúkne darček pre ňu (parfém) a darček pre neho (holiaci strojček) a možno vyhráš aj zájazd pre dvoch.

Hotovo. Dielo je dokonané a ty si možno niečo od toho otravného Alzáka kúpiš

Dobrá práca Alza.

PS: Scrolluj nižšie a mám pre teba prekvapenie.

Tadá… Maďarská verzia valentínskej reklamy

Mimochodom, klikol som na banner od Alzy, takže ma čaká ich dvojmesačný remarketing. Na landing page ťa naopak čaká registrácia do súťaže. Samozrejme, ak nakúpiš nad 40€, takže kúp darček aj priateľke aj sebe. Tiež môžeš vyhrať poukážky na nákup v Alze.