Aplikácia Hopin vo vtipnej kampani predstavuje novinky, ktoré určite oceníš

Aplikácia Hopin vo vtipnej kampani predstavuje novinky, ktoré určite oceníš

Jedna z najpoužívanejších taxi aplikácií na Slovensku HOPIN má novú kampaň, v ktorej ľudí vyzýva, aby sa zorientovali v metskej džungli. Cieľom kampane je predstaviť viaceré novinky, ktoré ti prináša.

Svoju komunikáciu spája značka s pojmom „mestská džungľa“, ktorej obyvateľom má byť človek mestský nazývaný Homo Urbanicus. Kampaň má podporiť vynovenú aplikáciu a nové služby – HOPIN LIMO a MHD, ktoré majú podľa značky uľahčiť ľuďom život.

Kampaň spoločnosť uviedla televíznym spotom, v ktorom si hlavné úlohy zahrali modelka Bibiána Baltovičová a najkrajší Slovák v súťaži Mister Manhunt 2014, ktorým je Adam Bardy. V reklame stvárnili milenecký pár. Okrem spotu sa dvojica objavila aj na všetkých vizuáloch kampane.

Spot začína hlasom voiceovera, ktorý divákom vysvetľuje, že mestká džungľa je pestrým spoločenstvom mnohých druhov. Jeden druh, však vyčnieva a ním je Homo Urbanicus, ktorým je človek mestský. Záber v spote padne na dievča, ktoré vystupuje z auta a prichádza domov. Upravuje sa, aby privábila svojho partnera. So samčekom, ako ho mužský hlas v spote nazýva, plánuje osláviť jar.

„Išlo nám predovšetkým o spot s vtipným príbehom z prostredia Bratislavy, povedať ho trošku parodujúcim spôsobom a HOPIN i naše služby spomenúť len v závere videa. Spôsob, akým sme spot natočili, sa už dnes stal predmetom viacerých diskusií. Čo je vlastne cieľom akejkoľvek reklamy,“ vysvetľuje head of marketing zo spoločnosti HOPIN Branislav Zajaček.

HOPIN v spolupráci s Mediatechna vytvoril zaujímavý koncept, ktorý budeš sledovať až do poslednej sekundy.

Pod kampaň sa podpísal skvelý režisér Jozef Pálenik. O scenár sa postaral slovenský bloger a publicista Samo Marec. Hudbu zložil zakladateľ a gitarista zo skupiny Para Matej Starkov.