Apple sa v kampani škodoradostne smeje z ľudí, ktorí zabúdajú heslá

Apple sa v kampani škodoradostne smeje z ľudí, ktorí zabúdajú heslá

Značka Apple si zavtipkovala na účet všetkých tých, ktorí musia v hlave „držať“ svoje heslá. A ukázala, že ona má vďaka funkcii FaceID, ktorú má iPhoneX, navrch.

Heslo potrebujeme v súčasnosti skoro všade, keď sa prihlasujeme na sociálne siete, do internetbankingu a vlastne do väčšiny online služieb. A nie vždy je naša pamäť natoľko výnimočná, že v daný okamih si dokážeme na heslo spomenúť. Aspoň to si myslí Apple vo svojej najnovšej kampani s názvom „Memory“.

Cieľom kampane je podpora FaceID, ktorou „disponuje“ iPhoneX. V tomto prípade je heslom používateľova tvár.

Kampaň je postavená na spote, ktorý pripomína scénu z televíznej vedomostnej súťaže Milionár. Na hlavného hrdinu pozerajú kamery a diváci, ktorí čakajú správnu odpoveď. Keď vidia, že súťažiaci nevie heslo, sú zhrození a niektorí sa začnú škodoradostne smiať.

Podobnú kampaň, v ktorej Apple komunikovalo FaceID uviedla značka ešte v marci. Jeho hlavnou hrdinkou bolo dievča, ktoré svojou tvárou dokázalo odomknúť snáď všetko. A nielen v online prostredí.

Za spotom stojí režisér Dougal Wilson, ktorý stojí za vianočnými reklamami reťazca John Lewis a za svoju prácu bol ocenený aj na festivale v Cannes.