Audi vtipne poukazuje na každoročnú realitu. Predvianočný zhon, chaos a stres

Audi vtipne poukazuje na každoročnú realitu. Predvianočný zhon, chaos a stres

Aj automobilky využívajú vianočný čas na propagáciu svojich najnovších modelov. Veď povedzme si pravdu, kto by si nechcel nájsť pod stromčekom krásne červené Audi RS3? Práve automobilka z Ingolstadu vo svojej vianočnej reklame vtipne poukazuje na občas nezmyselný, no napriek tomu tak typický, predvianočný zhon, chaos a stres.

Sviatky pokoja, radosti a rodinnej pohody klopú na dvere. Takže je čas na výlet na krásne miesto. Čo takto na parkovisko obchodného domu? Poznáte to. Chcete urobiť posledný veľký nákup pred Vianocami. Tak, aby boli doma mandarínky, pomaranče, arašidy a všetkého dosť.

Lenže to isté si povie aj ďalších 5489 ľudí z vášho mesta a presne v tom istom čase ako vy sa vydá na nákup do presne toho istého obchodného centra. Lebo však tam nájde všetko pod jednou strechou.

A problém je na svete. Plné parkoviská, naštvaní trúbiaci vodiči hľadajúci posledné voľné miesto. Presne o tom je aj vianočná reklama Audi. Však pozrite sa sami. Myslíme, že predvianočnú situáciu vystihli až mrazivo presne a mnohí z nás sa na reklamnom spote pousmejú, pozastavia a uvedomia si, o čom tie Vianoce vlastne sú.

 

Zdroj: Audi