Bizarný „produkt“ Justina Timberlakea, ktorým bavil internet, ide do obchodov

Bizarný „produkt“ Justina Timberlakea, ktorým bavil internet, ide do obchodov

Z nápadu speváka Justina Timberlake, s ktorým prišiel na svojom Instagrame ešte minulý rok v novembri, sa očividne stáva marketingová senzácia. Stačilo vložiť čučoriedku do maliny a bizarný produkt je na svete a ide do predaja.

„Braspberries“ ako sa aktuálne produkt nazýva využila vo svojej kampani aj značka Bai, ktorá so spevákom spolupracuje už od minulého roka. Reklama bola postavená na novinke, v ktorej priamo odkazovala na Bai nápoje, ktoré majú len 5 kalórií.

Aktuálne sa však produkt stal natoľko slávny, že čučoriedky vložené do malín idú do predaja. Tu ich pravdepodobne nekúpiš, ale pre ich distribúciu sa rozhodla jeden z najväčších amerických predajcov bobuľového ovocia Driscoll’s. Na trh ich spoločnosť uvádza ako svoj úplne nový produkt.

Zdroj: Thrillist.com