cover_thinkmodo
zdroj: Thinkmodo

Bláznivé SUV porazilo premávku naozaj kreatívnym spôsobom. Za kampaňou stojí Slovák Michael Krivička

Niektorí ľudia stavajú tunely, aby sa vysporiadali s premávkou, iní si vyrobia auto.

Hum Rider je automobilovým oživením a snáď aj odpoveďou na všetky vaše frustrácie z dopravného preťaženia. Vyzerá ako štandardný Jeep Cherokee SUV, ale keď uviazne v dopravnej zápche, telo auta sa môže zdvihnúť, rázvor sa rozšíri, a potom môže auto prejsť priamo nad ostatnými vozmi.

Je to naozaj škoda, že tento šikovný nápad je „len“ veľmi dobre prevedený marketingový kúsok. Za týmto počinom stojí Slovák Michael Krivička a jeho štúdio Thinkmodo, ktoré „spískalo“ aj navirálnejšiu kampaň v histórii Facebooku. Rozhovor s týmto šikovným Slovákom sme vám priniesli minulý mesiac.

H1Zdroj: Thinkmodo

Thinkmodo vymyslelo koncept na propagáciu Verizon Telematic´s Hum platformy. Hum sa skladá z hardvérového kľúča, ktorý sa zapája do OBD portu na akomkoľvek aute vyrobenom po roku 1996 a Bluetooth reproduktora. Dodáva diagnostiku, road-side asistenciu, sledovanie polohy a rýchlosti a geo-fencing. Verizon hardware stojí $ 29  a mesačný poplatok je $ 10.

H3 Zdroj: Thinkmodo
H4 Zdroj: Thinkmodo

„V mnohých ohľadoch je Hum Rider trocha metaforou, ktorá mení bežný zážitok z jazdy na mimoriadny. Niečo, čo ilustrujeme s týmto bláznivým vozidlom, ktoré jazdí ponad ostatné autá,“ povedal Jay Jaffin, marketér Verizonu. Taktiež vravel, že Thinkmodo im ukázalo celý rad marketingových konceptov, ale tento zaujal. „Videli sme tento (a povedali): „Wow, to je šialené, milujeme tento nápad,“ povedal Jaffin.

H2Zdroj: Thinkmodo
Zdroj: mashable.com