audi2
zdroj: Bradley G Munkowitz

Celosvetová vzrušujúca kampaň pre Audi A5 v znamení snívajúcej umelej inteligencie

Ľudia z BBH Londýn poverili Bradleyho G Munkowitza režírovať  „šťavnatú“ celosvetovú kampaň pre Audi A5. Výroba reklamy trvala 6 mesiacov v spolupráci s The Mill London, v rámci ktorej obnovili víziu, „super-počítača“ a snažili sa odpovedať na otázku: „Čo keby umelá inteligencia mohla snívať?“

Vychádzajúc z toho, čo cíti stroj vo svojom vnútri, film vezme divákov na živé cesty po svete dátových vláken, anamorfických svetiel, pohybu a alternatívnej reality; predstaví segmenty kontinuálnych a rýchlo-cestovateľských záberov, aby zabezpečil, že intenzita a vzrušenie v divákoch zostane po celú dobu trvania.

A1Zdroj: Bradley G Munkowitz
A2Zdroj: Bradley G Munkowitz
A3Zdroj: Bradley G Munkowitz
A4Zdroj: Bradley G Munkowitz
A5Zdroj: Bradley G Munkowitz
A6Zdroj: Bradley G Munkowitz
A7Zdroj: Bradley G Munkowitz
A8Zdroj: Bradley G Munkowitz
A9Zdroj: Bradley G Munkowitz
A10Zdroj: Bradley G Munkowitz
Zdroj: behance.net