Čo pre dievčatá znamená „mám sa fajn“? Reklama na Dove prináša odpoveď

Čo pre dievčatá znamená „mám sa fajn“? Reklama na Dove prináša odpoveď

Dove pokračuje vo svojom boji za akceptovanie rôznych druhov krásy a zdravé sebavedomie. Tentokrát na to využili kampaň zameranú na mladé dievčatá a na to, čo sa im premieta hlavou, keď hovoria, že sa majú fajn.

Hlúčik videí vytvorila agentúra Ogilvy UK. Takto podporili spoluprácu so seriálom Steven Universe od  Cartoon Network, ktorá vznikla v apríli tohto roku. Spoločne sa im podarilo vyčarovať čiastočne animované, čiastočne live-action relamné spoty.

Skupinka videí, z réžie Andrewa Langa a Frankie Swan (réžia animácie), sa ponárajú do skutočných myšlienok dievčať zo Spojených Štátov, Mexika, Brazílie či Francúzska. Herecké talenty sa našli, zostávalo už len nájsť príbehy. Cieľom bolo nájsť príbehy, ktoré majú univerzálny rozhľad, no napriek tomu sú unikátne, osobné a prinútia divákov spozornieť.

V spote pre Spojené Štáty sa stretávame s Nesidou, ktorá žije v New Yorku. Prichádza domov a jej rodičia sa jej pýtajú na to, aký mala deň. Jej myšlienky zrazu ožívajú v animovanej sekvencii, ktorá nám približuje jej boj a túžbu zapadnúť. Na konci však aj tak odpovie, že sa má fajn.

Mexický spot nám predstavuje Karlu, ktorá využíva gymnastiku a matematiku, aby na seba poukázala. Francúzsko a Brazília sa dočká vlastnej reklamy už čoskoro.

Okrem sociálnych a digitálnych kanálov budú tieto spoty premietané aj v kinách v Spojenom Kráľovstve, Francúzsku a Brazílii. Do boja bude volať aj ich hashtag #ConfidentGirl. Kampaň je súčasťou veľkého projektu Dove Self-Esteem, ktorý momentálne funguje v 140 krajinách sveta. Do roku 2020 by mala osloviť až 40 miliónov mladých ľudí.

Zdroj: AdAge.com