Coca-Cola Light prichádza prvý raz s ovocnými príchuťami, sú za tým preferencie millenials

Coca-Cola Light prichádza prvý raz s ovocnými príchuťami, sú za tým preferencie millenials

Od svojho vzniku je Coca-Cola Light pre celý svet synonymom pre tradičný nápoj s kolovou príchuťou bez cukru. Práve v tomto  roku sa to dramaticky zmení.

Coca-Cola ohlásila, že jej light verzia bude od roku 2018 dostupná aj v nových ovocných príchutiach. Zatiaľ pre severo-americký trh. Ide o zmenu, ktorá nemá v histórii diétnej Coca-Coly obdobu. Nie je to však jediná novinka.

Nové príchute dostali zároveň príťažlivejší vzhľad balenia a Coca-Cola pri výrobe nových príchutí po prvý raz siahla aj po novom zložení. Do diétnej koly sa tak po prvý raz dostal napríklad aspartam.

Zdroj: Coca-Cola

Cieľom tohto kroku je opätovne priblížiť značku Coca-Cola Light novej generácii jej primárnej cieľovej skupiny – mladým ženám. „Ak chceme vyhovieť nárokom a požiadavkám millenials, musíme byť inovatívni a odvážni,“ povedal na margo tejto iniciatívy Rafael Acevedo, riaditeľ koncernu Coca-Cola pre Severnú Ameriku. „Coca-Cola Light patrí k najobľúbenejším nápojom u nás. Chceli sme zostať verní jej podstate, no priblížiť ju novej generácii,“ dodal.

Proces inovácie zabral celkovo dva roky a výsledkom sú štyri nové príchute koly – Ginger Lime, Feisty Cherry, Zesty Blook Orange a Twisted Mango. Nové príchute sa budú predávať tiež v novom balení – v štíhlych cca 350 ml plechovkách, a to jednotlivo alebo po 8 ks. Ponuka klasickej Coca-Cola Light zostáva týmto krokom nedotknutá, avšak aj jej balenie prejde miernou úpravou, aby dizajn pôsobil mladším dojmom.

Zdroj: Coca-Cola

Pri tvorbe dizajnu nového balenia Coca-Coly Light ako aj celej novej ovocnej série sa pritom James Sommerville, dvorný dizajnér značky, spoľahol na pomoc len 26 ročnej Elyse Larouere, ktorá presne zodpovedá profilu cieľovej skupiny. „S diétnou Colou som vyrástla. Mali sme ju v chladničke vždy. Píjavala ju aj moja mama. Zvyky sa však zmenili a tak je prirodzené, že sa mení aj jej obľúbená značka,“ vyjadrila sa o svojej účasti na projekte mladá dizajnérka. Coca-Cola verí, že nové príchute prilákajú nových priaznivcov z radov millenial, ktorí tento nápoj možno nikdy neochutnali.

Zdroj: Coca-Cola

 

Zdroj: Coca-Cola Company, Fortune

Pridať komentár