Facebook uľahčuje tvorbu reklám v Instagram Stories

Facebook uľahčuje tvorbu reklám v Instagram Stories

Facebook uľahčil tvorbu reklám na Instagram Stories, a to takým spôsobom, že inzerenti môžu využiť obsah, ktorý už majú k dispozícii. Aktuálne každá fotografia či video, kratšie ako 15 sekúnd, bude automaticky optimalizované pre zobrazenie na celú obrazovku.

Zdroj: Instagram

Sám dobre vieš aké je náročné vytvoriť si rôzne formáty reklám pre každý kanál. Je to nielen časovo, ale aj finančne náročné. Facebook sa preto rozhodol uľahčiť ti život a ponúka ti nový nástroj, ktorý optimalizuje akúkoľvek fotografiu či video s dĺžkou trvania kratšou ako 15 sekúnd pre reklamný formát v Instagram Stories.

Instagram sa pre portál wersm vyjadril nasledovne:

„Reklamná kreatíva bude presunutá do Stories a technológie pre prispôsobenie pixelov automaticky zvolí gradient pozadia, aby zmenil reklamu na formát v plnej veľkosti.”

Do dolnej časti reklamy môžeš pridať text v rozsahu až 190 znakov a tiež pridať odkaz, ktorým sa potenciálni zákazníci môžu prekliknúť na tvoj web.

Táto nová funkcionalita môže byť použitá na viacero účelov:

  • zvýšenie sledovania videa,
  • zvýšenie dosahu,
  • zvýšenie povedomia o značke,
  • zvýšenie návštevnosti,
  • zvýšenie konverzií,
  • inštalácia aplikácie a generovanie leadov.

Tento nástroj ma však aj svoje obmedzenia. V texte reklamy nemôžeš zmeniť veľkosť nadpisu či font. Tiež tu neexistuje možnosť používať hashtagyoznačenia iných účtov.

Zdroj: wersm.com