Festival Grape začína už dnes. A toto všetko si pre teba pripravili značky

Festival Grape začína už dnes. A toto všetko si pre teba pripravili značky

Festival Grape otvára svoje brány už dnes a aj v rámci tohto ročníka okrem hudby ponúkne viacero sprievodných aktivít. Pre tohtoročnú sezónu si značky pripravili veľa nového, čo by si určite nemal prehliadnuť.

Orange x Grape

Orange, ako hlavný partner festivalu, vie, že Grape nie je len o hudbe, ale aj o zážitkoch a spomienkach, ktoré si návštevníci odnesú domov a do svojich profilov na sociálnych sieťach. Na festivale budú preto okrem 4G pokrytia aj free Wi-Fi zóny, ktoré značka rozmiestni na viacerých miestach areálu piešťanského letiska.

Operátor ponúkne tiež benefit v podobe 1 GB mobilných dát zadarmo pre návštevníkov festivalu, ktorí sú zákazníkmi Orangeu a ich služby sú vhodné pre jeho využitie. Nárok na ne získajú po prekročení vstupných brán festivalu prostredníctvom SMS notifikácie. Návštevníkov čakajú tiež zábavné Giga aktivity, ktorých zdieľaním na Instagrame a označením #GigaZazitky môžu návštevníci súťažiť o Giga výhry – vstupenky na budúci ročník festivalu a smartfón.

Zdroj: Facebook značky Orange

Aj tento rok prinesie Orange na festival nabíjačkárne a službu Núdzový telefón, vďaka ktorej sa môžu s priateľmi spojiť v prípade, že stratili alebo sa im vybil ich mobil. Dostupná bude tiež služba Náhradné mobily.

365 banka x Grape

S podporou 365.bank vznikne v areáli festivalu „galéria“ siedmich veľkoformátových zrkadlových obrazov, ktorú navrhol Matej Krén, známy aj ako autor stálej expozície „nekonečnej knižnice“ v Galérii mesta Bratislava. Bude umiestnená v zóne, ktorá doteraz ešte nebola sprístupnená. Tento priestor plný zelene a so špeciálne vykosenými chodbami v poraste vytvorí spolu s inštaláciami jedno veľké umelecké dielo, rozprestierajúce sa na ploche 6 000 štvorcových metrov.

Hneď pri vstupe do areálu festivalu nájdeš 365.café, kde môžeš okrem kávy získať aj pozvánku na stiahnutie mobilnej aplikácie 365.bank. Bez takejto pozvánky zatiaľ nie je možné stať sa klientom banky.

Na opačnom konci areálu bude 365.stage. Bude nápaditý nielen svojou vizážou majáku obklopeného podmorskou tematikou, ale aj takmer nonstop hrajúcou hudbou v štýle techno, house a deep house. V rámci festivalu budú môcť návštevníci platiť bezhotovostne kartou alebo cez Google Pay vďaka dokopy 50 terminálom od 365.bank. Tí, čo preferujú hotovosť si budú môcť vybrať peniaze z troch bankomatov.

365.banka realizovala súťaž, v rámci ktorej vybrala troch výhercov, ktorých vystrojí festivalovým balíčkom v hodnote približne 1 100 eur. Viac čítaj TU!

Zdroj: Facebook značky 365.bank

Gambrinus x Pilsner Urquell x Grape

Hlavným partnerom festivalu je tento rok aj značka Gambrinus, ktorá bude vo všetkých pivných zónach čapovať nepasterizoanú tankovú desiatku. Premiéru na festivale zažije značka Pilsner Urquell, ktorá bude ponúkať nepasterizovanú tankovú Plzeň načapovanú do skla vo svojej vlastnej zóne. Okrem toho tu môžeš zažiť Školu čapovania pod vedením pivovarského sládka a pohár piva si budeš môcť načapovať aj ty sám. Návštevníkom poskytne značka aj virtuálnu prehliadku Plzeňského pivovaru.

Zdroj: Facebook Grape Festival
Suzuki x Grape

Automobilka prichádza tento rok na Grape s väčším stanom ako v minulosti. Majiteľom modelov Suzuki opäť ponúkne vyhradené parkovisko pri vchode do areálu. Pri východe z areálu festivalu si bude môcť v Suzuki pagode každý overiť, či si môže sadnúť za volant.

Suzuki bude rozdávať špeciálne predmety v duchu aktuálnej témy festivalu – kúpele/wellness. Pri hlavnom stagei bude mať Suzuki tribúnu a tešiť sa môžeš aj na Suzuki chill zónu. V nej si budú môcť návštevníci okrem oddychu urobiť aj selfie s obrovským slameným hashtagom. Nájdu ju hneď vedľa Suzuki stageu.

Zdroj: BigKids

 

Mazagrande x Grape

Novým partnerom festivalu bude tento rok značka Mazagrande. Pre návštevníkov si pripravila bar v štýlovom Airstreame, kde okrem klasického nápoja budú v ponuke aj miešané nápoje. Mazagrande bude mať na Grape aj vlastný stage, kde sa bude tancovať, hrať tam budú ľuďovky, unplugged koncerty a oba dni tu skončia obľúbeným Celé zle stageom.

dm drogerie markt x F&F x G.Bar x Grape

Na festivale sa značka postará o tváre a ruky návštevníkov. V stane bude mať vlastné kozmetičky, manikérky a vizážistky, ktoré budú používať dekoratívnu kozmetiku Trend It Up. V pagode F&F ťa následne dostajlujú do kúpeľného looku županmi a žabkami a odfotia pri fotostene. Ak nebudeš mať dostatok uhoriek na spálenú tvár, k dispozícii budú aj opaľovacie krémy Sundance a tiež deodoranty. Súčasťou kúpeľného domu bude aj značka G.Bar.

Zdroj: Grapefestival.sk

Batiste x Grape

Na festivale budú k dispozícii aj cestovné balenia suchých šampónov od značky Batiste, ktoré budú rozdávať jej hostesky. Na festivale budú organizovať aj rôzne súťaže.

Zdroj: Grapefestival.sk

 

Kofola x Grape

Po roku sa na Grape vracia značka Kofola, ktorá bude čapovať aj Vineu Frizzante. V PET fľašiach si budete môcť kúpiť aj Vineu bielu, minerálne vody Rajec, ľadový čaj Rauch Nativa, Bravo Orange či RC colu.

Zdroj: Grapefestival.sk

Bionela x Grape

Vďaka partnerovi Bionela budeš piť a jesť z kompostovateľných stravovacích obalov, pohárov, riadov a príborov. Dostaneš ich totiž vo všetkých stánkoch s občerstvením.

Zdroj: Facebook Grape Festival

Všeobecná zdravotná poisťovňa x Grape

V kúpeľnej zóne nájdeš aj stan Všeobecnej zdravotnej poisťovne, ktorá bude s prístrojom inBody pomáhať s nastavením jedálnička. Zároveň si tam budeš môcť oddýchnuť pri krátkych masážach v sede.

Zdroj: Grapefestival.sk
Partnermi festivalu sú aj značky ČO – Čerstvé ovocie, Jameson, Neo Vízia, Cháteu Topoľčianky, tuli, Peri, Triad Advertising, Evergreen Garden, Print/Studio, Slovenská streetballová asociácia, BVS, area print, basketland, Acces Group a ďalší.