Gašparko či Robko si zaslúžia sedieť, hlási vydarená reklama slovenskej firmy

Gašparko či Robko si zaslúžia sedieť, hlási vydarená reklama slovenskej firmy

Opäť sa ukázalo, že na to, aby bola reklama úspešná, nemusí si na ňu zadávateľ vyhradiť obrovský rozpočet. Podarilo sa to značke Sadkay, ktorá v Bratislave nasadila outdoorovú reklamu, ktorú tvorili len tri bilbordy.

„Aj hranol si zaslúži sedieť“ alebo „Aj Robko si zaslúži sedieť“ či „Aj Gašparko si zaslúži sedieť“. Prostredníctvom týchto claimov sa snaží osloviť verejnosť najnovšia kampaň firmy, ktorá propaguje sedacie súpravy na mieru.

Značke sa podarilo šikovne dostať sa z offlinu do online prostredia, kampaň zdieľala napríklad aj facebooková stránka Zomri, ktorý komunikáciu označil za vydarenú.

Zdroj: Autentik
Zdroj: Autentik

„Cieľom kampane bolo zvýšiť povedomie o značke, ktorá má malý rozpoečt na reklamu. Rozhodli sme sa teda, že pôjdeme do veľmi výraznej kreatívy, aby sme vedeli získať aj určitý komunikačný presah nad rámec platených médií,“ vysvetľuje Šimon Škoviera, ktorý je v agentúre Autentik zodpovedný za kreatívu a stratégiu.

Ako ďalej dodáva, s viralitou v agentúre nerátali, lebo s tou sa rátať nedá nikdy. „Niekedy to vyjde, niekedy nie. Ale vedeli sme, že kampaň je vymyslená tak, že spĺňa všetky teoretické atribúty virality,“ dodáva.

Zdroj: Autentik

Značka Sadkay je nová značka, ktorá ešte nie je komunikačne vyprofilovaná, ale v minulosti sa na sociálnych sieťach nebála vrhnúť do podobných tém a práve preto sa ani v agentúre nebáli spojiť ju s takýmto typom komunikácie.

„Kontroverzné kampane zvyknú byť polarizujúce, preto nás prekvapuje, že zatiaľ máme na túto kampaň zo všetkých strán len skvelé ohlasy. Ľuďom je sympatická odvaha značky a okamžite sa to prejavilo aj na efektivite. Denná návštevnosť webu včera stúpla o niekoľko tisíc percent,“ uzatvára.