Hit Žijeme len raz sa objavuje v uletenej kampani Poštovej banky

Hit Žijeme len raz sa objavuje v uletenej kampani Poštovej banky

Značka, ktorá je vnímaná ako seriózna banka, si v najnovšej kampani poriadne uletela. Nenájdeš v ňom Fatomasa ani Angeliku. Hlavní aktéri sú ľudia rôznych vekových skupín, predovšetkým dôchodcovia.

V spote figuruje spevácky zbor dôchodcov, ktorí prespievali hit Žijeme len raz od Ega. Celý spot je podobný Egovmu klipu, ktorý si získal pred šiestimi rokmi získal viac ako 60 miliónov zhliadnutí na Youtube.

Hlavnou ideou spotu je komunikácia účtu pre mladých, ktorý môže používať ktokoľvek, kto sa mladý cíti. Banka sa tak zamerala narozdiel od konkurencie na komunikáciu produktu prostredníctvom viacerých generácii.

V spote tak vidíme staršie dámy spúšťajúce sa na tobogáne, ktoré si spievajú letný hit, prípadne fotiace sa s mileniálmi obľúbeným fotoaparátom tínedžerov.

Kampaň pochádza z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett a oficiálne štartuje od 16. júla.