Ikea má peckovú kampaň, v ktorej ti náladu urobia duchovia

Ikea má peckovú kampaň, v ktorej ti náladu urobia duchovia

Gang farebných duchov mení temný dom na útulný domov v najnovšej kampani od spoločnosti Ikea. Kampaň zároveň povzbudzuje ľudí, aby vyjadrili svoju osobnosť prostredníctvom interiéru ich domova.

Ikea v kampani vyzýva ľudí v Británii, aby sa stali „textilnými voľnomyšlienkármi“ a použili Ikea textílie na zmenu svojho života vo svojom domove.

Reklama začína nudnou párty duchov z obyčajných bielych plachiet. No potom sa zjaví gang žiarivých a odvážnych strašidiel, vytvorených z Ikea tkanín a poriadne rozprúdi atmosféru celej párty.

Zábava sa skončí, keď sa majitelia domu nečakane vrátia domov. Duchovia sa rýchlo rozdelia po celom dome a množstvo farebných textílií rozjasní celý dom ku spokojnosti jeho majiteľov.

Reklama bola režírovaná Douglasom Wilsonom z Blink, ktorý už v roku 2015 režíroval reklamu Ikea s názvom „T-shirt“, respektíve „Tričko“ o oblečení, ktoré cestovalo dlhú cestu domov, akoby bolo vtákom.

Laurent Tiersen, marketingový manažér spoločnosti Ikea v Spojenom kráľovstve a Írsku, nazval „Ghosts“, respektíve „Duchov“ jednou z jeho najobľúbenejších kampaní značky, pretože je to „dokonalá metafora“ sebavyjadrenia vo svojom domove. Predajca chce, aby sa ľudia „pozreli na svoje domovy inak“ a stali sa smelšími pri experimentovaní s textilom, dodal.

Kampaň bude zahŕňať cielené e-maily a online test osobnosti, v ktorom zákazníci zistia, ktoré Ikea textilné výrobky sa najlepšie hodia k ich osobnosti.

Mediálnu podporu zabezpečuje spoločnosť  Vizeum, ktorej plán zahŕňa televíziu, kino, tlač, outdoor a sociálne médiá.

Zdroj: campaignlive.co.uk