Ikea opäť ukázala, ako sa robí reklama. Geniálnym spôsobom si strieľa z GDPR

Ikea opäť ukázala, ako sa robí reklama. Geniálnym spôsobom si strieľa z GDPR

Nábytkársky reťazec Ikea opäť ukázal, že vie, ako sa robí reklama. Po príspevkoch, kedy značka umne využila svoje produkty a spojila ich s kráľovskou svadbou Harryho a Meghan, prichádza s ďalším vtipným vizuálom.

Tentokrát si však vzala na mušku ľudmi omieľané GDPR, týkajúce sa ochrany dát verejnosti. Ikea ho spojila so svojim produktom – rozdeľovačom miestností RISÖR, ktoré však na slovenskom trhu bohužiaľ nekúpiš.

Zdroj: Facebook Ikea
Nápad je však skvelý a značke Ikea sa opäť podaril skvelý kúsok. Ak si zmeškal skvelé vizuály, ktoré pripravila v priebehu minulých dní, tak o nich čítaj viac TU!

Zdroj: Facebook Ikea

Zdroj: Facebook Ikea