Instagram Stories, ktoré nesmú zmiznúť. Takto si SME pripomína obete holokaustu

Instagram Stories, ktoré nesmú zmiznúť. Takto si SME pripomína obete holokaustu

Denník SME si pripomína obete holokaustu prostredníctvom Instastories, ktoré nesmú zmiznúť, v edukačnej kampani od agentúry Istropolitana Ogilvy. Kampaň má upozorniť najmä mladú generáciu.

Zdroj: SME/Istropolitana Ogilvy

Mladá generácia (Y a Z) je výzvou pre všetkých marketérov, nakoľko nepreferuje tradičné média a konzumujú pominuteľný obsah na sociálnych sieťach. Práve voliči z tejto generácie dostali extrémistov do parlamentu. Na základe týchto insightov vznikla kampaň „Stories, ktoré nesmú zmiznúť“, ktorá prostredníctvom Instastories predstavuje príbehy obetí holokaustu.

Zdroj: SME/Istropolitana Ogilvy

Príbehy tvorcov kampane

Medzi stories nájdeš aj príbehy týkajúce sa priamo tvorcov kampane. Šéfredaktorka SME Beata Balogová sprostredkovala príbeh Dezsa Kóhna, ktorý vychovával jej otca a prežil pracovný tábor. Beata Balogová týmto vyzýva na hľadanie ďalších príbehov, s ktorými si sa stretol v článkoch na webe SME.

Instastories pripomínajú aj vraždu Štefana Repaského v koncentračnom tábore Sachsenhausen. Za kampaňou stojí jeho pravnuk Michal Belej spolu s art directorom Jakubom Svetlíkom.

Zdroj: SME/Istropolitana Ogilvy

Influenceri

Kampaň je realizovaná nielen prostredníctvom stories na Instagrame denníka SME, ale príbehy na svojich sociálnych sieťach uverejňujú aj spriaznené osobnosti ako napríklad B-Complex, blogerka Lapkinn, Joe Trendy, Tomáš Hudák a Vec.

Zdroj: SME/Istropolitana Ogilvy

Ukážku kampane si môžeš pozrieť vo videoukážke nižšie:

Zdroj: Istropolitana Ogilvy