Kampaň McDonald´s na spojenie národov nezabudla ani na Slovensko

Kampaň McDonald´s na spojenie národov nezabudla ani na Slovensko

Šampionát EURO 2016 nám začal už minulý týždeň, no už bol poznačený výtržnosťami a násilím. Objavili sa opakované konflikty fanúšikov, pri ktorých musela zasahovať francúzska polícia.

 

mcdonalds-euros-9

 

Odpoveďou na tieto činy od spoločnosti McDonald´s bolo vytvorenie série reklám, ktoré majú za cieľ spojiť všetkých futbalových fanúšikov. Ich základom sú zošité časti fanúšikovských šálov, ktoré sa skladajú z dvoch krajín. Podľa spoločnosti si táto kampaň kladie za cieľ spojiť národy v mene tolerancie, odlišnosti a veľkorysosti. 

V týchto reklamách sa nezabudlo ani na Slovensko. 

 

mcdonalds-euros-2

mcdonalds-euros-1

mcdonalds-euros-3

mcdonalds-euros-4

mcdonalds-euros-5

mcdonalds-euros-6

mcdonalds-euros-7

 

Zdroj, obrázky: adweek