Kampaň ukázala, kde tráviš 90 percent svojho času. A na čerstvom vzduchu to nie je

Kampaň ukázala, kde tráviš 90 percent svojho času. A na čerstvom vzduchu to nie je

Kampaň dánskej reklamnej agentúry &co pre značku Velux výborným spôsobom ukazuje, kde ľudia v súčasnosti trávia najviac času. Ak si myslíš, že sme najviac na čerstvom vzduchu, si na omyle.

Výrobca strešných okien alebo roliet, značka Velux, predstavila kampaň, v ktorej hovorí, že 90 percent svojho času trávime vo vnútri budov. Podľa reklamy sa z nás totiž stala generácia ľudí žijúca v bytoch alebo pracujúca v kamceláriách, čo ovplyvňuje naše zdravie a pohodlie.

Značka sa v trojminútovom zameranom na „Indoor Generation“ snaží ľuďom povedať pár nepríjemných právd o živote vo vnútri.

Súčasťou kampane je webstránka, na ktorej sa značka snaží vysvetliť, že v súčasnosti žije 84 miliónov Európanov v budovách s tak vysokou mierou vlhkosti, že môžu ohrozovať fyzické a duševné zdravie ľudí. Vznikajú alergie, astma a ďalšie ochorenia.

Značka preto verejnosť vyzýva, aby sme sa všetci zamysleli nad spôsobom, akým žijeme vo vnútri budov a začali ich stavať inak – s dostatkom denného svetla alebo čerstvého vzduchu.