Kanadská agentúra vyrobila podpivníky z havarovaných áut, ako prevenciu proti jazdeniu pod vplyvom alkoholu

Ako upozorniť občanov v deň Svätého Patrika, aby nešoférovali v opitosti? O jednom super nápade by sme vedeli…

st2Zdroj: Rethink

Kanadská agentúra Rethink prišla s naozaj kreatívnym nápadom. Všetci vieme, že deň Svätého Patrika sa neoslavuje len v Írsku, ale po celom svete. Väčšinou v znamení alkoholu. Práve v tento deň je aj oveľa väčšie riziko nehodovosti, práve zapríčinenej nezodpovednou jazdou pod vplyvom alkoholu.

st3Zdroj: Rethink

Táto agentúra upozornila v jednom z barov v Toronte na následky, ktoré môže zapríčiniť kombinácia alkohol + šoférovanie spôsobom, aký sa len tak nevidí. Použila na to podpivníky, ktoré boli vyrobené z havarovaných áut. Celú iniciatívu podčiarkla sloganom: „Tento podpivník bolo kedysi auto, ktoré nikdy neprišlo domov“. 

arrive-alive-coasters-1Zdroj: Rethink
arrive-alive-coasters-3Zdroj: Rethink
st1Zdroj: Rethink

 

Zabralo by to aj na teba?

 

Zdroj: adweek.com

Total
492
Shares

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*
*