Kofila uvádza limitovanú dizajnérsku edíciu obalov

Kofila uvádza limitovanú dizajnérsku edíciu obalov

Tyčinka Kofila českej čokoládovne Orion je súčasťou portfólia Nestlé. Tá zadala do výroby obaly navrhnuté štyrmi dizajnérmi z Česka a Slovenska. Ide o víťazné návrhy zo súťaže Nestlé, ktorá bola vyhlásená minulý rok v spolupráci s organizáciou Czechdesign.

Tvorcovia takto nadviazali na odkaz Zdenka Rykra, ktorý svoj typický žltý obal s černochom popíjajúcim šálku kávy navrhol v roku 1923. Nestlé chcelo zachovať ikonickú žltú farbu aj v rámci nových obalov. Nové obaly limitovanej edície v sebe zahŕňajú viaceré umelecké štýly minulosti ako je artdeco či reklamná grafika a ilustrácie 30-tych rokov. Dizajn obalov tvoria ručné práce autorov, často vrátane kresby aj písma.

„Tento rok sa v regáloch v ČR a SR objaví až 2 miliónov kusov, z tejto limitovanej edície“, uvádza  Zuzana Spurná, manažérka značky Kofila

Aj keď celkovým víťazom sa stala Kateřina Kynclová, ilustrátorka a absolventka Uměleckoprůmyslové školy v Prahe, organizátori sa rozhodli nakoniec dať do obehu návrhy, ktoré sa umiestnili na prvých 4 priečkach, kedže kvalita mladých umelcov ich naozaj prekvapila.

Kofila bude podporovať svoju limitovanú edíciu na sociálnych sieťach, v tlači a taktiež prostredníctvom rôznych PR aktivít. Ďalej chystá podporu v rámci Febio Festu a spoluprácu so spoločnosťou Avon.

Pozrime sa teraz spoločne na 4 víťazné návrhy:

Jan Vajsábel: Exkluzívna Kofila

KO1 Zdroj: Nestlé

Kateřina Kynclová: Ručne kreslená Kofila (celkový víťaz)

KO2 Zdroj: Nestlé

Markéta Michalková: Kávočoko

KO3 Zdroj: Nestlé

Tomski Polanski: Černoch servíruje

KO4Zdroj: Nestlé
Zdroj, foto: mediaguru.cz, Nestlé

Pridať komentár