Kofola po prvýkrát propaguje svoju kolu, v kampani odporúča Slovákom spomaliť

Kofola po prvýkrát propaguje svoju kolu, v kampani odporúča Slovákom spomaliť

Z bilboardov sa ku nám hlási kola, ktorá Slovákom hovorí, aby spomalili. Nejde však o žiaden nový produkt, to len stará Royal Crown Cola dostala novú tvár.

Za Royal Crown Cola stojí spoločnosť Kofola, ktorá relaunchovala nápoj známy skôr pod názvom RC Cola. Zmena podoby značky je záležitosťou len českého a slovenského trhu, pričom na českom trhu došlo k uvedeniu  vynovenej koly skoršie. Aktuálne Kofola predstavuje Royal Crown Colu u nás na Slovensku masívnejšou kampaňou.

Typický červeno-modrý obal nahradili nielen nové etikety v hnedých odtieňoch, ale nový vzhľad dostala aj fľaša. Vynovená kola totiž na prvý pohľad nevyzerá ako nealkoholický nápoj, ale skôr ako rum alebo lekárenský produkt.

 

Zdroj: drpeppersnapplegroup.com

Royal Crown Cola je aktuálne dostupná v dvoch verziách – Classic s trstinovým cukrom a Slim, ktorá má o polovicu menej kalórií a je dosladená stéviou.

Zdroj: rccola.sk

Celú komunikáciu poňala značka v pomalom tempe. Royal Crown Cola sa Slovákom predvádza ako produkt, ktorý pochádza z juhu severnej Ameriky z Georgie, kde je tempo pomalé a menej uponáhľané ako v našich mestách. V rovnakom duchu sa odvíja aj komunikácia značky.

Spoty sú zasadené do prostredia rokov minulých. Všetky sa nesú v spomalenej atmosfére a každý jeden claim v spote rozpráva voiceover pomaly. V jednom spote predvádza dáma vychladenú kolu podávanú s kopčekom vanilkovej zmrzliny, pričom hovorí, že rozpálené lýtka najviac schladí kopček vanilkovej s kolou.  

Za kreatívnym konceptom kampane stojí agentúra WMC Grey, ktorá rovnakú kampaň pripravila aj pre český trh.

Zdroj: rccola.sk