Kozmetika Glossier stavila vo svojej kampani na obyčajné ženy. Vyplatilo sa

Kozmetika Glossier stavila vo svojej kampani na obyčajné ženy. Vyplatilo sa

Kozmetická značka Glossier vznikla v roku 2014 a jej myšlienkou bolo vzbudiť v ženách zdravé sebavedomie a spokojnosť s vlastným výzorom. Oboje sa jej podarilo naplniť  reklamou na novú sadu  prípravkov pre starostlivosť o telo. 

Kampaň zobrazuje päť nahých žien. Ak ste však očakávali „dokonalé“ modelky s mierami 90-60-90, budete mierne zaskočení. Prvou z pätice žien je totiž tehotná basketbalistka a zlatá olympijská medailistka Swin Cash. Za ňou nasleduje módna návrhárka Lara Pia Arrobio, ktorá má na sebe len ponožky a v strede sa vyníma plus-size modelka Paloma Elsesser. Ako ďalšia pózuje talentovaná Mekdes Mersha, koordinátorka klinického výskumu pre Glossier, ktorá v minulosti trpela kvôli modelingu poruchami príjmu potravy. Rad krásnych žien uzatvára Tyler Haney, zakladateľka športovej značky Outdoor Voices, ktorá „svoje príliš svalnaté telo nenávidela.“

Zdroj: Glossier

 

 

Odkaz reklamy je jasný: s prípravkami spoločnosti Glossier môže mať žiarivú pleť ktokoľvek bez ohľadu na krivky či profesijný život.  Nahé telá všetkých tvarov a farieb a minimálny make-up umožnili ženám vidieť sa v reklame a cítiť sa tak krásne. Glossier si týmto gestom získal od svojich zákazníčok nejeden plusový bodík.

Zostáva nám len dúfať, že podobné reklamy pomôžu ženám prekonať neistotu a hanbu z vlastného prirodzeného tela, ktorá je neopodstatnená. Nikto sa predsa nerodí dokonalý a v jedinečnosti každého je skrytá krása.

 

 

Zdroj: Adweek

Pridať komentár