peklo_cover
zdroj: youtube.com

Leo Burnett Dubai ukázal v novej kampani ako vyzerá hotové „peklo“ v kine

Všetci sme to už minimálne pár krát za život zažili. Boli sme v kine a kúsok od nás sa nachádzala osoba, ktorá robila všetko, len nie to, na čo do kina prišla. Pukance, čipsy, „sŕkanie“ koly, smiech, kde sa smiať netreba, zábavky s mobilom, či neustále chodenie na toaletu. Presne tento „pocit“ sa stal ústredným motívom novej kampane z dielne Leo Burnett Dubai. 

Určite by sme si všetci radi pozreli nový film na poriadne veľkom plátne a s dokonalým zvukom, no niektorí z nás predsalen uprednostňujú pohodlie domova. Prečo je tomu tak? Zrejme za to môžu aj vyššie spomínané dôvody, ktoré nás pred návštevou kina môžu odradiť.

Screen Shot 2017-04-21 at 13.08.33Zdroj: youtube.com

Neodradilo to však agentúru Leo Burnett Dubai, ktorá prišla s naozaj vtipnou a účinnou kampaňou s názvom „Man Sitting Next to you“ pre klienta Du, čo je mobilný operátor, ktorý spolupracuje so sieťou kín v Spojených Arabských Emirátoch. Táto reklama zniesla toho naozaj veľa a nájdete tu všetky negatíva, na ktoré by sme v kinosále pri sledovaní filmu mohli naraziť. A dôvod?

Zrejme vám posolstvo celej kampane až tak jasné nie je, no jedná sa o promo akciu 1 + 1, kde pri kúpe 1 vstupenky dostanete druhú zadarmo. Týka sa to samozrejme zákazníkov spomínaného operátora. Takto spracovaná reklama sa vám možno zdá trochu „cez“, ale musíme uznať, že je naozaj dokonalá.

Nabáda nás k tomu, aby sme do kina zobrali radšej niekoho blízkeho ako sa stretnúť s niečím takým, ako sme mohli vidieť v reklamnm spote. Skvelé, nie?

 

 

Zdroj: youtube.com/Leo Burnett