McDonald’s oslavuje 50-tku! Z ikonického Big Macu urobil plechovku

McDonald’s oslavuje 50-tku! Z ikonického Big Macu urobil plechovku

Ikona McDonald’s oslavuje 50. narodeniny. V Latinskej Amerike preto značka vytvorila jedinečné plechovky na kolu v štýle Big Mac, aby podčiarkla päť dekád spolupráce so značkou Coca-Cola.

Big Mac je jediným burgrom, ktorý nájdeš v každom McDonald’s po celom svete a je ľahko rozpoznateľný ako symbol značky. A práve to vo svojej kampani pravdepodobne využil aj samotný reťazec.

V spolupráci s brazílskou agentúrou DPZ&T vytvorili limitovanou edíciu Coca-Cola plechoviek, ktorá je navrhnutá ako pocta k príbehu burgrovej receptúry  dva kúsky pečeného hovädzieho mäsa, špeciálna omáčka, šalát, syr, uhorky, cibuľa žemľa posypaná sezamovými semiačkami.

„Päť desaťročí si zaslúži veľkú oslavu,“ uviedol CMO pre McDonald’s v Latinskej Amerike Dan Gertsacov. „Preto sme sa rozhodli preukázať silu tohto partnerstva, ktoré vždy fungovalo. Koniec koncov, Big Mac s Coca-Colou je pretrvávajúca dokonalá kombinácia,“ dodáva.

Plechovku značka najprv rozošle influencerom a milovníkom značky, ktorí môžu zdieľať svoju reakciu na sociálnych sieťach pomocou hashtagu #BigMacCan. Agentúra DPZ&T tiež vytvorila 49 sekundový spot na predstavenie dizajnu limitovanej edície.

„Existujú veci, ktoré môže každý urobiť. A veci, ktoré môže robiť len Big Mac,“ vysvetľuje D. Gertsacov.

Tento dizajn je jedným z niekoľkých spôsobov, ako značka v poslednej dobe zdôraznila svoj vzťah so značkou Coca-Cola, vrátane reklamy s Mindy Kalingovou z roku 2017, v ktorej nespomenula meno reťazca, ale naviedla ťa vygoogliť frázu „That Place Where Coke Tastes So Good,” respektíve miesto, kde kola chutí tak dobre.

„Urobili sme niečo bezprecedentné a vytvorili sme zmes dvoch veľkých ikon,“ hovorí  kreatívny riaditeľ agentúry DPZ&TRafael Urenha. „Je to tak zvláštny hold, že len Big Mac môže mať výsadu plechovky Coca-Cola špeciálnej vyrobenej preň ho,“ vysvetľuje.

Zdroj: adweek.com