zdroj: Bratislava Tourist Board

Mesto Bratislava spolupracuje so Zaraguzou. Chce prilákať turistov vďaka Márii Terézii, či Einsteinovi

Vyzerá, že Bratislava je už pripravené na letnú sezónu. Svedčí o tom jej nová kampaň, ktorá prekvapí aj rozosmeje. Rozhodlo sa, že si na pomoc zoberie aj agentúru Zaraguza, ktorá prišla s naozaj vydarenou myšlienkou. 
Bratislava ide do novej sezóny s novinkami, ktoré nielen potešia turistov, ale pomôžu aj mestu. Obyvatelia a návštevníci Bratislavy sa môžu tešiť na smart nápady, novú atrakciu mesta korunovačný fotopoint, či rozšírenú ponuku pre rodiny s deťmi. To a mnohé ďalšie veci propaguje Bratislava Tourist Board  v novej modernej kampani, ktorá bude prezentovaná doma v a zahraničí pomocou významných osobnosti, ktoré v Bratislave pôsobili alebo ju navštívili.
Bratislavu navštívilo v roku 2016 rekordných viac ako 1,2 milióna turistov. Ide o nárast vyše 15 % oproti minulému roku, kedy sme prvýkrát prelomili miliónovú hranicu návštevníkov. Cyklistov na dunajskej hrádzi pribudlo v rovnakom sledovanom období o takmer 28 % a predaj turistických kariet Bratislava Card stúpol o 30 %. Dvojciferné čísla nárastov sme udržali už druhý rok po sebe, čo je jasným signálom, že Bratislava je atraktívna pre Bratislavčanov aj návštevníkov mesta,“ približuje primátor Bratislavy Ivo Nesrovnal na stránkach Bratislava Tourist Board.
Snímka obrazovky 2017-05-18 o 16.41.25
Zdroj: BTB
Zaraguza nášmu hlavnému mestu pripravila vtipné vizuály, v ktorých sa ukážu historicky známe osobnosti ako Mária Terézia, ktorá bola práve v Bratislave pred 276 rokmi korunovaná alebo Albert Einstein, ktorý bude komunikovať tému pamiatok mesta, dizajn, ale aj smart a inteligentné riešenia. Na vizuáloch sa taktiež objaví predstaviteľ pápeža Jána Pavla II., ktorý naše hlavné mesto neraz navštívil a vždy sa tu cítil dobre.
Na podobné kampane nie sme veľmi na Slovensku zvyknutí, no veľmi sa tejto spolupráci tešíme. Veríme, že to Bratislave prinesie, želaný výsledok.
Zdroj: Bratislava Tourist Board