Mobilný operátor chce od ľudí, aby pustili z rúk svoje smartfóny a uprednostnili rodinu

Mobilný operátor chce od ľudí, aby pustili z rúk svoje smartfóny a uprednostnili rodinu

Nebýva zvykom, že by mobilný operátor odhováral svojich zákazníkov, aby pustili z rúk svoj smartfón a venovali sa rodine a svojim priateľom. Zadávateľ ale v tomto prípade zvolil inú cestu.

Za trefnou kampaňou stojí značka Movistar, ktorá v Chile nasadila tak trochu netradičnú reklamnú kampaň. Ľudí v nej totiž upozorňuje na to, aby namiesto chatovania, písania textových správ alebo volania uprednostili svoju rodinu a blízkych.

Kreatívci využili mriežku aplikácií, ktorou prekryli deti počas jedla, hry či pitia nápoja. Pod mriežkou bol namiesto odomknutia klávesnice nápis „Connect with your life“, čo v preklade znamená, aby sa ľudia pripojili ku svojmu životu.

Zdroj: www.gallery.wacom.com/
Zdroj: www.gallery.wacom.com/
Zdroj: www.gallery.wacom.com/
Zdroj: www.gallery.wacom.com/
Zdroj: www.gallery.wacom.com/
Zdroj: www.gallery.wacom.com