zdroj: Archív Michael Krivička

Najvirálnejšia kampaň v histórii Facebooku, za ktorou stál Slovák žijúci v New Yorku, získala zlato

V poslednej dobe sa to s úspechmi našich krajanov akoby roztrhlo vrece. Dnes do „zbierky“ pridáme ďalší kúsok, za ktorým síce stojí pôvodom Slovák, no už nejaký čas žije v New Yorku, kde so svojím malým tímom, tvorí obrovské veci.

Reč je Michaelovi Krivičkovi a jeho agentúre Thinkmodo, ktorá tvorí virálne videá a nedávno sme s ním priniesli aj rozhovor. To, že sú v tomto obore naozaj svetový, svedčí aj fakt, že jedno z ich videí, prekonalo rekord samotného Facebooku a stalo sa nielen najsledovanejšie, ale aj najviac zdieľané v jeho histórii.

Pozorní čitatelia už asi tušia, že sa jedná o „prank“ a zároveň kampaň k filmu The Rings, ktorá bola vypustená do online priestoru, ešte v januári tohto roku. Len za 48 hodín si video pozrelo neuveriteľných 250 miliónov užívateľov a toto číslo k dnešnému dňu pokorilo hranicu 331 miliónov.

Za tento veľký úspech bola kampaň a celá agentúra samozrejme ocenená. Začalo to víťazstvom na Shorty Awards v kategórii Best In Facebook Video a pokračovalo na prestížnej medzinárodnej súťaži Golden Trailer Awards 2017 v kategórii Best Viral Campaign.

 

„Golden Trailer Awards je súťaž zameraná na entertainment marketing a naše víťazstvo je veľka vec pre celý Hollywood. Náš klient Paramount Pictures sa tejto cene veľmi potešil, rovnako ako aj my,“ prezradil pre Sketcher.sk spoluzakladateľ agentúry Michael Krivička.

doldenZdroj: goldentrailer.com

Na otázku, či čaká agentúra za ich video v dohľadnej dobe ešte nejaké ocenenie, Michael dodal: „Momentálne čakame na Cannes Lions. To sme este nikdy nevyhrali, zatiaľ sme boli len finalistami. Tak si držíme palce.“

 

 

Palce im samozrejme drží aj celá redakcie Sketcher.sk a veríme, že tento rok sa to konečne podarí.