Zobraziť príspevok

Fotograf premenil karavan za $200 na gigantický a funkčný fotoaparát

Okoloidúcim stačí, aby zapózovali pred dodávkou a vzniknutá fotografia bude vyvolaná spôsobom starej školy, avšak rovnako priamo v tejto dodávke. Šikovný fotogram a nadšenec Brandon pred časom vytvoril ultraveľký formát fotoaparátu z kusov preglejky, skla a nejakého zostatkového materiálu z lokálneho obchodu s látkami. Vypožičal si 20-palcové vojenské šošovky od…
Zobraziť príspevok

Mc Donald’s prišiel s perfektnou outdoorovou kampaňou, ktorú zbadáte aj v podnapitom stave

Všetci to dobre poznáme. Večer sa vydáte za zábavou do mesta a nejako sa zabudnete navečerať. Po pár drinkoch, či dlhej prechádzke alebo intenzívnom tanci vám zrazu vyhladne. A čo teraz!? Možností je veľa, no vybrať si na základe najkreatívnejšej reklamy podnik s očerstvením, ktorý je otvorený aj neskoro v noci, je…
Rozhovory
Zobraziť príspevok

Nikdy sa nepredávaj pod cenu. Na konci mesiaca ťa čakajú účty ako všetkých ostatných

Pre začínajúcich kreatívcov môže byť problém stanoviť svoju cenu. Ak ste na trhu noví, nemáte stálu klientelu ani dobrú povesť. Preto je jednoduché podľahnúť tlaku prvých zákazníkov a znížiť cenu. Váš biznis ešte ani nezapustil korene a už padá na zem. Založenie vlastného biznisu stálo mnoho energie, času a investícií. Preto máme…
Zobraziť príspevok

Takto vyzerá dokonalá kampaň na tenisky. Stojí za ňou Sneakersnstuff, adidas Originals a kreatívne duo Wang & Söderström

Za takmer dve desaťročia si Sneakersnstuff vybudoval solídnu povesť v oblasti tenisiek a to hlavne pre svoju už ikonickú prácu so značkami vrátane adidas, New Balance, Puma a Asics. Tento raz pozval do kolaborácie adidas Originals a výsledkom je nový model EQT Support Ultra PK. Sneakersnstuff bol založený pred 18-timi…
NEWSLETTER

Odoberaj to najlepšie o marketingu a dizajne

Zobraziť príspevok

„10-dňovka“ LIVE: Idea je na svete. Do finálnej prezentácie však neostáva veľa času

Dnes tu máme v poradí už štvrtú časť „reality show“ z 10-dňovej agentúry, ktorú organizuje agentúra TRIAD Advertising. Pätica vybraných účastíkov usilovne pracuje na reálnom zadaní od klienta, ktorým je tento rok značka whisky Chivas Regal. Po nie tak úspešnom review od klienta nastal konečne zlomový moment. V druhej…