Pivná značka vylepšila bratislavskú Obchodnú ulicu. Vraví, že aj ona môže vyzerať „excelent“

Pivná značka vylepšila bratislavskú Obchodnú ulicu. Vraví, že aj ona môže vyzerať „excelent“

V Bratislave sa to čoraz viac začína „hemžiť“ street artom. Okrem Kamenného námestia, ktoré vďaka kresbám na domoch či na hoteli Kyjev ožilo, ho môžeš vidieť aj na Obchodnej ulici, ktorá rovnako patrí medzi nie úplne najpríťažlivejšie miesta v našom hlavnom meste.

Túto iniciatívu odštartovala pivná značka Excelent, ktorá sa dlhodobo spája s mladšou cieľovou skupinou ľudí.

„Miesto, kde všetci žijeme. Všetci spolu a zároveň každý po svojom. Miesto, kde sa nezatvárame do svojich bytov, ale vnímame okolie a svojich susedov. Či už sme na balkóne, na ulici, v bare alebo alebo v električke,“ hovorí vo svojom príspevku na Instagrame značka Excelent.

Zdroj: Facebook značky Excelent

Ako ďalej dodáva, o Obchodnej ulici si myslí, že je to zároveň miesto, kde keď ľudia otvoria okno dokorán, nevidia krásu, ale lacné reklamy. „Keď sa prechádzaš, nevidíš architektúru, ale zanedbaný svet. Toto je to dobré miesto, ktoré však nevyzerá dobre. Zabudli sme sa oňho postarať. Poďme to zmeniť #svojoucestou. Obchodná môže byť Excelent,“ dodáva značka.

V rámci projektu sa značka spojila so slovenskými umelcami – Viktorom Feherom a Samuelom Velebným, ktorí majú svojim streetartovým dielom verejnosti ukázať, že aj Obchodná môže byť Excelent.

Zdroj: Facebook značky Excelent

Súčasťou iniciatívy sú hashtagy #totojetomiesto alebo #obchodnamozebytexcelent. Značka vo svojich príbehoch na Instagrame ukázala, ako ďalej by sa dala Obchodná ulica skrášliť a navrhla napríklad aj vylepšenie poškodených dlažobných kociek.