Print nie je mŕtvy! Tu pár skvelých prípadov, ktoré to potvrdia

Print nie je mŕtvy! Tu pár skvelých prípadov, ktoré to potvrdia

Vo veku umelej inteligencie, virtuálnej reality, long form videí a tzv. mobilného čarodejníctva, printová reklama už veľmi nie je rešpektovaná. Napriek tomu zostáva médiom, akým nie je žiadny iné. V tomto článku ti ponúkneme tie najkrajšie a najveľkolepejšie printové reklamy.

Burger King

Medzi jednu z najvýraznejších kampaní môžeme do zoznamu zaradiť  reklamu „Burning Stores“, ktorú vytvorili David Miami pre Burger King, ktorý ukázal ich reštaurácie, ktoré skutočne vyhoreli, aby deklaroval, že svoje burgre pripravujú na skutočnom ohni.

Zdroj: Burger King

L.L.Bean

Agentúra VIA priniesla predstavila reklamu s názvom „Be a Outsider“ pre L.L.Bean pre nezabudnuteľnú inteligentnú novinovú reklamu, ktorú možno čítať len vonku. Na prvý pohľad reklama vyzerala takmer ako prázdny papier, teda pokiaľ ste ju čítali v interiéri. Našiel si tam iba text „Len to vezmi vonku“. Pre čitateľov, ktorí tak urobili sa zrazu stal neviditeľný text viditeľným.

Zdroj: L.L. Bean

Toyota

Ďalší zábavný printový kaskadérsky kúsok zaznamenala spoločnosť Toyota reklamou v štýle animácie v zápisníku, ktorá prechádzala cez 30 po sebe idúcich redakčných stránok, ktoré ukázali, ako sa vozidlo C-HR otáča okolo čísiel stránok a nakoniec odíde zo stránky.

Zdroj: Toyota

Eir

Tento írsky telekomunikačný operátor a jeho agentúra Rothco vytvorili bláznivý kúsok v časopise na podporu telekomunikačného pokrytia. Každú bodku v celom vydaní časopisu Daily Mail nahradili farebnými bodkami.

Zdroj: Eir

Kentucky for Kentucky

Trochu trollingu môže urobiť zábavnou aj tlačovú reklamu, najmä keď zacielite na čitateľa konkrétneho časopisu. Kentucky pre Kentucky, organizácia, ktorá neoficiálne podporuje štát Kentucky a jeho spin-off značka Southern Socks urobili práve toto s nádherne záludnou reklamou v Oxforde American, ktorý urazil literárne zmýšľajúcich čitateľov s veľkým titulkom.

Zdroj: Kentucky for Kentucky

Snowbird ski resort

Toto lyžiarske stredisko dokázalo spraviť z negatívnej jedno hviezdičkovej recenzie printovou reklamou v magazíne rovno päť hviezdičkovú.

Zdroj: Snowbird ski resort

McDonald’s

McDonald’s France nám pripomenulo, že printová reklama je skvelá aj na ukázanie krásnych jednoduchých vizuálov. Agentúra TBWA\Paris požiadala francúzskeho sochára Olivera Favarta, aby vytvoril svetelné inštalácie, ktoré budú prezentovať tri položky z ich menu: Big Mac, hranolčeky a zmrzlinový pohár. Fotograf Helmut Stelzenberger to potom odfotil s rozostreným efektom.

Zdroj: Mc Donald´s
Zdroj: adweek.com

Pridať komentár