Prvá stavebná sporiteľňa sa opäť kreatívne pohrala so svojim logom

Prvá stavebná sporiteľňa sa opäť kreatívne pohrala so svojim logom

Prvá stavebná sporiteľňa (PSS) sa nebojí byť „nudnou“ bankou a vo svojej najnovšej kampani to dokázala opäť. V letnej komunikácii opäť stavila na hry so svojim logom.

Banka začala so svojim logom experimentovať prednedávnom, keď v printovej kampani odpremiérovala logo, ktoré sa zmenilo z domčeka na bytové zátišie alebo maliarske potreby. Viac čítaj TU!

Zdroj: Respect APP

Tentokrát sú do loga PSS zakomponované prvky ako strecha, okno, valček a plechovka s farbou, ktoré majú vyjadrovať symboly bytovej prerábky. Kampaň využíva jednoduchú čistú 3D grafiku s krátkymi headlinami a priamo prepája spoločnosť a účel použitia produktu.

Kampaň zameraná na úvery na rekonštrukciu bývania je nasadená v outdoore prostredníctvom bilbordov, citylightov a v online. Novinkou v mediamixe PSS je sponzorovaný odkaz nasadený do televízneho vysielania.

Za kreatívnym konceptom kampane opäť stojí agentúra Respect APP, creative directorom kampane je Lenka Slovák Bónová, art directorom Mykola Kovalenko, copywritersky kampaň zastrešili Mirka Tibenská a Šimon Gál, za stratégiou stojí Yolka Udičová. Kampaň accountovala Veronika Knitlová.