Reštaurácia McDonald’s vyzerá ako Apple Store, môže za to nová stratégia

Reštaurácia McDonald’s vyzerá ako Apple Store, môže za to nová stratégia

Fastfoodový reťazec McDonald’s otvára svoje pobočky po svete pravidelne. Tá, ktorú postavil v Chicagu sa však od tých ostatných líši. Je presklenná, prevláda v nej čistý dizajn, rastliny a nepotrebuje toľko zamestnancov ako klasická prevádzka.

A prečo to reťazec urobil? Pretože toto je smer, akým sa chce počas najbližších rokov vydať, čo sa týka dizajnu svojich reštaurácií. Keď sa však dobre zapozeráš na stavbu, pripomínať ti bude skôr predajňu s technologickými produktami, ako miesto, kde by si mal ísť na večeru.

Reštauráciu otvorila značka v priebehu minulého týždňa a otvorená bude 24 hodín denne, sedem dní v týždni. Prevádzka je vybavená viacerými digitálnymi kioskami na objednávanie a v reštaurácii si svoje jedlo môžeš objednať aj cez mobil.

Zdroj: McDonald's
Zdroj: McDonald's
„Sme hrdí na otvorenie našej vlajkovej reštaurácie, ktorá symbolizuje, že budeme lepší McDonald’s pre našich zákazníkov a komunity, v ktorých žijú,“ uviedol CEO McDonald’s Steve Easterbrook.

Samoobslužný prístup je súčasťou stratégie značky, ktorú nazvala „Experience the Future“ a prejsť by ňou mali do roku 2020 všetky reštaurácie.

Zdroj: McDonald's

McDonald’s chce novým typom reštaurácií ukázať prepojenosť s udržateľnosťou a enviromentálnou zodpovednosťou. Preto je jej súčasťou viac než 70 stromov a veľké množstvo rastlín sa nachádza aj v interiéri. Budova je taktiež vybavená solárnymi panelmi.

Zdroj: McDonald's

Za návrhom stoja Ross Barney Architects z Chicaga.

Zdroj: BusinessInsider.com