Branding organizácie turizmu v Rusku je naozaj z kategórie podarených a inovatívnych. Má všetko, čo by si si mohol predstaviť. Zobrazuje klimatické oblasti od subtrópov až po arktické regióny, prírodné krásy od najhlbších jazier až po najvyššie vrchy.

Pravdou je, že Rusko nie je nesmierne veľké iba z perspektívy rozlohy, ale aj z iných aspektov. Tiahne sa od minulosti k budúcnosti, zahŕňa viacero kultúr a uchováva tisíce príbehov a pamiatok. Na základe toho je formulovaný hlavný slogan tohto brandu „The Whole World within Russia“ (Celý svet v Rusku).
Jednotlivé elementy dizajnu loga reprezentujú samostatné oblasti v Rusku, ako sú napríklad Sibír, Kamčatka či Kaukaz a hlavné prírodné výtvory ako sú jazero Bajkal či pohorie Ural.
Táto identita bola vytvorená v Russian Brand Consultancies Association pre Rostourism. Na tvorbe sa podieľali kreatívci Vladimir Lifanov, Ilya Lazuchenkov, Egor Myznik, Denis Shlesberg, Erken Kagarov a Sergey Rasskazov.