Slovák Mário Dzurila v rebrandingu pre poisťovnu vsadil na istotu a použil najnovšie trendy

Slovák Mário Dzurila v rebrandingu pre poisťovnu vsadil na istotu a použil najnovšie trendy

Slovák Mário Dzurila už dlhšie pôsobí v Berlíne, kde má svoje vlastné grafické štúdio Startling Brands. Najnovšie predstavili svoju novú case study brandingu švédsko – nórskej poisťovne, ktorá sa zameriava na poistenie áut.

Safetown je škandinávska online poisťovacia značka, ktorá sa začala v roku 2017 špecializovať predovšetkým na poistenie automobilov. Spoločnosť Safetown, ktorá pôsobí po celom Nórsku, Dánsku a Švédsku, definuje poisťovníctvo zavedením nových konceptov zodpovednosti zákazníkov do svojho marketingu. Spoločnosť pri zadávaní požadovala, aby im grafické štúdio vytvorilo identitu, ktorá bude vysoko flexibilná vo všetkých marketingových kanáloch.

Zdroj: Mário Dzurila

Zdroj: Mário Dzurila
Zdroj: Mário Dzurila

Zdroj: Mário Dzurila
Zdroj: Mário Dzurila
Zdroj: Mário Dzurila
Zdroj: Mário Dzurila

Pri navrhovaní novej identity boli určené dva ciele, a to zdôraznenie portfólia väčšinového poistenia vozidiel od značky Safetown a vytvorenie vizuálnej metafory pre marketingovú ideu spoločnosti: ponuka výhodnejšieho poistenia pre vodičov, ktorí sú zodpovední. Aby splnili obe požiadavky, vytvorili tak identitu, ktorá je založená na škandinávskom dopravnom značení a logo, ktoré sa podobá semaforu. Zodpovedným vodičom dávajú zelenú a červená varuje tých menej opatrných.

Neobvyklé využitie motívov dopravných značiek v rámci brandingu poisťovne z nej spravilo rýchlo zapamätateľnú identitu. Štúdio tak vytvorilo pre poisťovňu flexibilný grafický dizajn, ktorý je použiteľný na viacerých komunikačných kanáloch, presne tak, ako to spoločnosť vyžadovala.

Zdroj: Mário Dzurila
Zdroj: Mário Dzurila
Zdroj: Mário Dzurila
Zdroj: Mário Dzurila
Zdroj: Mário Dzurila

 

Pridať komentár