Slovenskí učitelia majú svoju prvú veľkú kampaň, jej tvárami sú celebrity

Slovenskí učitelia majú svoju prvú veľkú kampaň, jej tvárami sú celebrity

„Keby Táňa Pauhofová nemala učiteľov, nestala by sa Táňou Pauhofovou“ znie myšlienka novej kampane, ktorej cieľom je spropagovať historicky prvý ročník súťaže Učiteľ Slovenska. Jej tvárami sa stali známe osobnosti zo Slovenska.

Súťaž Učiteľ Slovenska je národným kolom celosvetovej iniciatívy Global Teacher Prize. Za kreatívnym konceptom kampane stojí reklamná agentúra Respect APP, ktorá pripravila adaptovanú kampaň po vzore reklamnej agentúry Todos pela Educação.

Jej tvárami sa okrem Táni Pauhofovej stal napríklad Peter Lipa, Dominik Hrbatý, Lukáš Latinák, Daniel Hevier, Soňa Meletz, Matej Tóth, Adela Vinceová a Janette Mottová.

„Hľadali sme kampane, ktoré vyzdvihovali nielen prácu učiteľov, ale aj ich vplyv na vývoj osobnosti ich žiakov. Keď nás organizátori Učiteľa Slovenska oslovili, siahli sme po našich kontaktoch v rámci medzinárodnej databázy charitatívnych a spoločensky zodpovedných kampaní Goodeas.org a našli sme skvelé riešenie Todos pela Educação,“ vysvetľuje pre Sketcher partner agentúry Respect APP Róbert Slovák.

Ako ďalej dodáva, v agentúre sa im páčila myšlienka, že bez učiteľov by sme neboli tým, kým sme. „Zachovali sme preto formu headlinu a čiernobielu vizualitu. V slovenskej verzii kampane sme použili naše osobnosti a fotografie doplnili o video. S výberom celebrít nám pomohli organizátori súťaže Živica a Komenského inštitút,“ hovorí.

Zdroj: Respect APP
Zdroj: Respect APP

Kampaň je nasadená prevažne v online a je doplnená printami a PR aktivitami. V auguste odborná komisia vyberie 10 finalistov, hlasovanie o cenu verejnosti bude spustené v septembri a v októbri bude slávnostné vyhlásenie výsledkov.