Smrdzíš, smrdzíš! Rytmus to zabil v reklame pre Rexonu a bojuje proti potu po svojom

To, že je Rytmus mediálna tvár už nejaký čas asi nie je žiadna novinka. Svoju osobnú značku prepožičal už mnohým brandom, ktoré vďaka nemu upútali na seba pozornosť. Výnimkou nebola ani Rexona, ktorá siahla po Rytmusovi, aby zahviezdil v ich novej kampani. 

Zdroj: Zaraguza

Rexona sa snaží o oslovenie aj mladšieho publika, a tak siahla po osobnosti, ktorú mladá generácia rešpektuje. Rytmus tieto atribúty spĺňa do bodky a svet reklamy mu taktiež nie je vzdialený. Svoju tvár už prepožičal napríklad Tatra banke, kde sa v minulosti mladým ľudom snažil vysvetliť, ako funguje svet financií formou interaktívnej hry.

Kampaň pre Rexonu, je však trochu iného kalibru, o čom svedčí aj Rytmusov slovník: „Keď sa potíš, tak smrdzíš, smrdzíš.“ Všetci dobre vieme, že podobné slová nájdeme v Rytmusovom slovníku bežne a mladí mu to proste žerú. Ukážku z kampane si môžete pozrieť nižšie:

Kampaň pre Rexonu pripravila agentúra Zaraguza, ktorá s Rytmusom spolupracovala už v roku 2013 na spomínanej kampani pre Tatra banku. Musíme povedať, že kampaň má opäť parametre na to, aby sa zaradila medzi tie najúspešnejšie, minimálne pre tento rok. Koncept a celá idea je postavená tak, že sa dá ďalej rozvíjať a komunikovať na všetky možné strany. Nudiť sa diváci určite nebudú. To sa v kampaniach od Zaraguzy ani často nestáva.

Doposiaľ má video, ktoré bolo nahraté na Youtube len 1. augusta, už 315-tísíc pozretí a toto číslo stále rastie.

Highlighty kampane:

  • aktuálne jediná reklama v trending na Youtube
  • v trending sa drží už týždeň bez prestávky, najlepšie umiestnenie #15
  • za prvých 72 hodín bolo na YouTube až 50 % pozretí organických
  • jeden človek zavolal na telefónne číslo v reklame až 41-krát :D
  • na Facebooku má dokopy viac ako 500 zdieľaní
Zdroj: Zaraguza
Total
463
Shares

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*
*