#SomNarcis: Ako agentúra Hype spravila hype okolo Dňa Narcisov 2016?

#SomNarcis: Ako agentúra Hype spravila hype okolo Dňa Narcisov 2016?

Dnes by sme vám opäť radi ukázali jednu z veľmi úspešných kampani čoksoro už uplynulého roku 2016. Tentokrát stojí za ňou digitálna agentúra Hype, ktorá slovné spojenie „Som Narcis“ dostala na úplne inú úroveň.

Deň Narcisov, určite každý z nás pozná a veríme, že každý už aspoň raz do tejto zbierky prispel. Stojí za ňou Liga proti rakovine a tento deň sa „oslavuje“ každoročne už 20 rokov.

Práve agentúra Hype dostala tú česť spropagovať jeho 20. ročník. Povieme vám, nebola to ľahká úloha, lebo ako každý správny marketér vie, cieliť na všetkých sa proste nedá a nemá. No Deň Narcisov si tento prístup práveže celkom vyžadoval. Ako to teda dopadlo?

1Zdroj: dennarcisov.sk

Ako by ste cielili na tínedžerov, ktorí o tomto dni netušia, že vôbec existuje, no zároveň nevynechať tých starších, ktorí už prispievajú? Všetko to začalo teasingovou kampaňov, kde Adela najprv obvinila Juniora z toho, že je najväčší narcis.

Tohto výroku sa hneď chytili bulvárne média a kampaň bola predurčená na úspech. Pokračovalo to „odplatou“ Juniora, ktorý zase obvinil Sajfu, že ten najväčší narcis je práve on.

V poslednom treťom, už kampaňovom videu, prišiel na scénu Sajfa, ktorý to celé objasnil a hrdo seba prezentoval, že je naozaj narcis a vyzýval ľudí, aby boli narcismi aj oni a podporili dobrú vec.

Súčasťou kampane bola aj microsite a hashtag #SomNarcis, ktorý vyvolal doslova ošiaľ. Presne to potreboval tento deň. Vedeli o ňom nielen tínedžeri, ale aj staršie ročníky, ktoré tento deň registrujú už dlhšie.

2Zdroj: hype.sk

Ak by sme sa pozreli na čísla boli v skutku zaujímavé a lámali rekordy. Napríklad do komunikácie na Facebooku sa zapojilo až 87 000 ľudí na Instagrame pribudlo 1600 fotiek s #SomNarcis, medzi ktorými nechýbali ani lokálne celebrity, ktoré celú kampaň povýšili na inú úroveň. Zbierka dosiahla rekordné čísla a so sumou 991 660 € sa stala tou najväčšou v histórii. Bolo to o 200 000 € viac ako v roku 2015.

Páčila sa ti táto kampaň? Nezabudni ju podporiť zdielaním ;)

 

 

Zdroj, foto: hype.sk

 

 

 

 

Pridať komentár