Svetové olympijské reklamy vsadili na emócie, u nás vsadili na Sajfu

Svetové olympijské reklamy vsadili na emócie, u nás vsadili na Sajfu

Príručka každého dobrého marketéra hovorí, že je dobré reagovať na aktuálne udalosti. Preto nikoho neprekvapí, že okolo tak veľkej udalosti, akou sú olympijské hry vznikne množstvo reklamných spotov. Vybrali sme 4 najlepšie z nich.

1. Samsung na Slovensku + Sajfa – Zažite olympijské hry ako nikdy predtým.

U nás sa s reklamou reagujúcou na OH v Pjočangu popasoval Samsung. Vsadil na product placement a na Sajfu, ktorý ako influencer spolupracuje so Samsungom dlhšie. Reklama je zameraná na najnovší Samsung Galaxy Note8, ktorý je vo všetkých spotoch v centre pozornosti.

Sajfa poukazuje na to ako Note8 rieši problém prekladania z cudzieho jazyka alebo problém písania počas telefonovania, zatiaľ čo on komunikuje s Veronikou Zuzulovou či nasťou Kuzminovou. Popritom nezabudne upozorniť na to, kedy Veronika štartuje, tak si to určite pozri.

PS: Tu nájdeš celú sériu 4 spotov.

2. Samsung

Množstvo reklám Samsungu k Olympijským hrám nevzniklo náhodou. Samsung je totižto už 30 rokov jedným z oficiálnych sponzorov zimných OH, výnimkou nie sú ani tie tohtoročné.

Kým na Slovensku vsadil na svoju stálicu- Sajfu, v Dánsku vsadil na športovú stálicu- rýchlokorčuliarov Sjinkie Knegt a Suzanne Schulting. Propagovali SmartSuit- inteligentné oblečenie od Samsungu. Insightom  sa stalo neustále zvyšujúce sa využívanie technológii v športe a ich vplyv na výkonnosť. Veď sa len pozrime na taký cyklistický tím Sky. To všetko v napínavom športe kde ide o millisekundy.

3. Protect & Gamble – Thank You, Mom

P&G je americká spoločnosť združujúca značky Gillete, Old Spice, Tide a mnohé ďalšie. Je oficiálnym sponzorom OH a má na svedomí zaujímavú kampaň. Vsadila v nej na emócie, ktoré prežívajú matky olympionikov počas víťazstiev, ťažkých prehier alebo zranení, v celej ich dlhej kariére.

Motto majú ozaj úžasné: „Predstav si, že by svet mohol vidieť to čo vidia mamy, ďakujem Ti mami.“ Emóciou nabitá kampaň, ktorá stojí za pozretie.

4. Toyota- Thin ice

Toyota a Olympijské hry sú spojené celkom krátko, iba od roku 2015. V reklame je nádherne zachytený pohyb a úsilie, ktoré musí každý športovec vyvinúť. Obzvlášť olympijskí športovci. Ladnosť krasokorčuľovania spolu s ťažkými pádmi, ktoré vedú k úspechom sú dobrým stotožnením s Toyotou.Najkrajším momentom je znázornenie pádu krasokorčuliarky.

Pridať komentár