Táto outdoorová značka vytvorila neviditeľnú printovú reklamu. Je v tom ale háčik

Táto outdoorová značka vytvorila neviditeľnú printovú reklamu. Je v tom ale háčik

Spoločnosť L.L.Bean vytvorila manifest s vyše 10 dôvodmi, prečo vyjsť vonku. Vtipné na tom celom je, že ho vytlačila fotochromatickým atramentom, ktorý je viditeľný len za slnečného svetla.

L.L.Bean je spoločnosť, ktorá predáva outdoorové oblečenie a vybavenie už viac ako 100 rokov. Vo svojej novej tlačenej reklame však prišla s prístupom, ktorý je pre ňu nový. Text na nej je vidno až v okamihu, keď vyjdete vonku.

Je tomu tak vďaka využitiu tzv. fotochromatického atramentu, ktorý je v interiéri bezfarebný a viditeľnosť získava až pod UV žiarením. A to je najdostupnejšie pod priamym slnečným svetlom. Nedávno si to mohli vyskúšať čitatelia New York Times.

 

 

Za týmto nápadom stojí agentúra VIA, ktorá pri tejto príležitosti spolupracovala so špecialistom na atrament, spoločnosťou CTI Inks.

V interiéri je viditeľný len názov spoločnosti a text: „Just bring this outside“ (v preklade „Proste to vezmi von“). Na vnútornom dolnom okraji zeleného rámu je najviac viditeľný a najväčší nápis: „Be an outsider“ (v preklade „Buď outsiderom“). Priamo v zelenom ráme je malými písmenami napísané uistenie: „No, seriously. Take this outside“ (v preklade „Nie, vážne, vezmi to von“).

 

Zdroj: L.L.Bean
Zdroj: L.L.Bean

 

Manifest v preklade znie takto:

Vitajte vonku.

Kde nie sú žiadni cudzinci.

Len priatelia, ktorých ste doteraz nestretli.

Kde dni majú mená

ako pláž, sneh alebo „bluebird“.

A kde vôňa táborového ohňa

znamená, že ste na správnom mieste.

Nepotrebuješ tu pas.

Ani pozvanie, aby si sa tu mohol hrať.

Proste len vyjdi zo svojich dverí

a si tam.

Môžeš zabudnúť svoj vek, svoje obavy a dokonca aj svoje plavky.

Len nezabudni prísť so svojimi priateľmi.

Nezáleží na tom odkiaľ prichádzaš.

Len na tom, že prichádzaš často.

Pripoj sa, nech si kdekoľvek.

V našom vnútri sme všetci outsideri.

Keď sme vonku, sme tam naplno.

Buď outsiderom.

 

Zdroj: L.L.Bean

 

 

Toto je bez pochyby najlepšia printová reklama outdoorovej spoločnosti, akú sme kedy videli.

 

Zdroj: adweek.com, LLBean/Twitter

 

Pridať komentár