Tesco sa dalo dokopy s raperom Šortym. V novom spote si poriadne „uleteli“

Tesco sa dalo dokopy s raperom Šortym. V novom spote si poriadne „uleteli“

Reťazec Tesco už v minulosti spolupracoval so známymi tvárami. Napríklad si môžeš pamätať vydarenú kampaň so Zuzanou Tlučkovou, v ktorej Slovákov skúšala pravopis a Tescu sa parádne podarilo spropagovať pred začiatkom roka školské pomôcky. No a teraz značka zalovila v úplne iných vodách.

V najnovšej kampani otvára grilovaciu sezónu so Šortym, ktorý je známy nielen ako raper, ale aj ako moderátor v rádiu, kde ho poslucháči vnímajú ako zabávača.

V spote, kde reťazec predstavuje viacero produktov ponúkaných vhodných na letné barbecue, Šorty spieva rôznymi jazykmi o tom, ako si môžu ľudia spoločne grilovať. Spoločne s ním si v spote zahrali aj ďalšie osoby, ktorý si užívajú atmosféru.

Súčasťou kampane je aj vlastná microsite, na ktorej Tesco ponúka recepty, nákupné zoznamy alebo inšpirácie na grilovačku.