Tieto značky miluješ aj preto, lebo majú premakaný Facebook či Instagram

Tieto značky miluješ aj preto, lebo majú premakaný Facebook či Instagram

Je viacero značiek, ktoré zvyčajne na Facebooku cielene nesleduješ, no v minulosti si im dal lajk, lebo si ťa niečím získali. Pozrime sa ale na tie, ktorých sociálne siete patria na slovenskom internete medzi najvýraznejšie.

Illimité Coffee Roasters

Pod názvom, ktorý ma nádych zahraničia, sa skrýva rýdzo slovenská značka. Je to pražiareň kávy, ktorá si dáva osobitne záležať na kvalite, ktorú uprednostňuje pred kvantitou. O dizajn ich obalov a vizuálnu identitu sa postaralo Malina Studio. Lukáš, ktorý značke šéfuje, nemá špecialistu na marketing a o to viac očarujúce je, že aj napriek tomu sa mu ho darí robiť skvele. Fanúšikov si získava autentickosťou a úprimnosťou, ktorú šíri na aj prostredníctvom sociálnych sietí. Keď napíše, že objednávky sa opozdia, lebo jeho manželka bude rodiť, všetci venujú slová povzbudenia.

Morning guys 🌅 4 batches done ✔️

A post shared by ILLIMITÉ ROASTERS (@illimiteroasters) on

Zoot

Celá komunikácia tejto značky je tak trochu iná. Neboja sa robiť veci „out of the box“ a ich komunikácia je od škatule až po web či newsletter skvelá. Oblečenie ti nenútia, no vedia ťa podnietiť k nákupu naozaj kreatívnymi spôsobmi. Ak si si opätovne vyžiadal newsletter značky, vieš, že je jej komunikácia jednoducho dobrá. Oceňujeme, že  komunikujú rôzne typy a rady od stylistky.

Kofola

Vždy reaguje príspevkami na svoju aktuálnu kampaň a baví starších aj mladších fanúšikov. Šušlavý pes bezkonkurenčne v minulosti trhal rekordy, nielen čo sa týka nielen obľúbenosti stránky na Facebooku, ale aj v rámci ocenení. Zaujímavosoťu je, že psík nikdy nedostal meno, fanúšikovia si ho pomenovali sami. Tento rok Kofola komunikuje prostredníctvom robota Karola a nedávno predstavil aplikáciu Penožrúti.

Ryba Žilina

Obľúbená pochúťka Slovákov je bezkonkurenčne treska, ktorú na Slovensku ponúka viacero značiek. Svojou komunikáciou na Facebooku baví ľudí značka Ryba Žilina viac ako 12-tisíc používateľov. Na svojej fanpage baví všetky vekové skupiny od študentov, otcov a mamiek až po manuálne pracujúcich ľudí. Treska baví jednoducho každého.

Popradská káva

Nie je žiadnym prekvapením, že na Facebooku Popradskej kávy nájdeš okolo 40-tisíc fanúšikov. Mnohých si získali svojím videom o pravých kávičkároch, rozhodne sa medzi nimi nájdu aj takí, ktorí popradskú nepijú. Ich kontentový mix ťa zabaví napríklad slovníkom pravého kávičkára alebo rôznymi rébusmi a súťažami.